۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۸۶۷۳۰
در آستانه آغاز دهه امامت و ولایت؛

شانزدهمین اجلاس سالانه بنیاد بین‌الملل غدیر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ شانزدهمین اجلاس سالانه مسؤولان و دبیران اجرایی بنیاد بین‌الملل غدیر در آستانه آغاز دهه امامت و ولایت، برگزار شد.
غديرخم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شانزدهمین اجلاس سالانه مسؤولان و دبیران اجرایی بنیاد بین الملل غدیر در آستانه آغاز دهه امامت و ولایت پیش ازظهر امروز پنج شنبه 19 شهریورماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

 

حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد ملی غدیر در این اجلاس با بیان اینکه این نشست سالانه برای بیان برنامه ها و هماهنگی ها برای دهه امامت و ولایت است، گفت: در سال جاری این برنامه ها هماهنگی شده است و در جلسه هیأت مدیره بنیاد ملی غدیر برگزاری این اجلاس در آستانه دهه امامت و ولایت زمینه ساز مقدمه ورود برای این دهه است.

 

وی خاطرنشان کرد: تدوین و ترویج واقعه غدیر خم از اقدامات این بنیاد است که اولین چشم انداز بیست ساله را مبتنی بر سیاست های رهبر معظم انقلاب را در بر دارد.

 

مدیر عامل بنیاد ملی غدیر با اشاره به برنامه های بزرگداشت برای تبلیغ غدیر بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری برنامه های غدیرخم افزایش بصیرت با توجه به پیام معظم له بوده است.

 

ظریف منش در ادامه اظهار داشت: برگزاری نشست تبیین حقیقت، کلاس ها، کارگاه و نشست های علمی در دانشگاه ها از جمله فعالیت های بنیاد ملی غدیر بوده است و سال گذشته 15 همایش علمی برگزار شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های بنیاد ملی غدیر برای ایام دهه امامت و ولایت  بیان کرد: برگزاری برنامه جشنواره ملی شعر و معرفی آثار برتر دانشجویی، رونمایی از آثار برتر، طرح اطعام فقرا و اجرای برنامه های در مساجد ازجمله دیگر برنامه های بنیاد ملی غدیر است./818/202/ب3

 

ارسال نظرات