۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۳۶۰
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

قدرت سپاه و بسیج مانع بزرگی سر راه دشمن است/ تهدیدهای دشمنان بعد از برجام افزایش یافته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدرت بازدارندگی سپاه و بسیج اجازه عملی کردن تهدید ها را از دشمنان گرفته است.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم، در سخنانی اظهار کرد: سپاه همیشه پیروز علی ابن ابی طالب(ع) سابقه درخشانی دارد و در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بسیار زیادی در جبهه های حق علیه باطل داشته است.


وی با بیان این که سپاه علی ابن ابی طالب(ع) به حق تفسیر آیه 60 سوره انفال است، بیان کرد: خداوند در این آیه فرموده است که اگر می خواهید زمانی که دشمن به شما حمله کرد، جواب بدهید باید مهیا باشید و به حق سپاه علی ابن ابیطالب(ع) همیشه برای نبرد با دشمنان چه در جبهه های نبرد و چه در جبهه فرهنگی آماده است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز دشمن از قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی ایران هراس دارد، تصریح کرد: امروز این ترس به حدی است که دشمن جرات عملی کردن نقشه های خود را ندارد و تنها در زبان جمهوری اسلامی را تهدید می کند.


وی با بیان این که قدرت بازدارندگی سپاه و بسیج اجازه عملی کردن تهدید ها را از دشمنان گرفته است، افزود: البته تهدیدات دشمن بعد از برجام افزایش یافته است و مسئولان دولت نیز نباید به کشوری که بیش از 200 سال در ایران جز خیانت خدمتی نداشته اجازه بازگشایی سفارتش را می داد.


حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: ما اگر به دشمنان فرصت بدهیم و از آنها غفلت کنیم توطئه های خود را انجام خواهند داد و در کشور نفوذ خواهند کرد./858/پ202/ج

ارسال نظرات