۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۸۶۱۷۳
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

رسالت مدارس صدرا تعمیق باورها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی خطاب به مسؤولان مدارس صدرا رسالت خاص این مدارس را گسترش و تعمیق باورها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ انقلاب اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام سيدمهدي خاموشي رييس سازمان تبليغات اسلامي كشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  به مناسبت سال تحصیلی 95-94 با ارسال پیامی به همایش مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی قطب شهید مطهری که در گرگان در حال برگزاری است آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت. در این پیام آماده است:

 

درود خدا و فرشتگان رسول رحمت و رستگاری پیامبر عظیم الشأن اسلام و خاندان پاک و هدایت گر ایشان، درود خداوند تقدیم به ساحت آسمانی شهیدان انقلاب اسلامی و امام شهیدان و عرض ادب به محضر مقام عظمای ولایت.درسالی که به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی مزین گشته و در آستانه شروع سال 95-94 به فضل خدا، نهال پاک بنیان مدارس صدرا به درخت تنومند و استواریمبدل گشته که امید به ثمرت فزونی یافته است. مدارسی که رسالت تربیت نیروی انسانی طراز اسلام و انقلاب را با جدیت هرچه تمام تر دنبال می‌کنند، این مدارس منزلگاه تربیت انسان‌هایی است که دارای هویت اصیل دینی بوده و پاسداری از مرزها و حریم دین خدا را بر خود فرض می دانند.

 

تربیت شدگان این مدارس، انسان های خداجویی هستند که در صف مقدم علم آموزی و فتح قله های علمی با اقتدار و اقتدا به ائمه اطهار( علیهم‌السلام) به پیش می روند. نیروی انسانی رشد یافته در این مدارس، ذخیره قابل اتکایی برای حال و آینده نظام اسلامی می باشند، اینان می کوشند با سازندگی فردی و اجتماعی، جامعه ای الگو و تحول آفرین را رقم زنند. این گروه کمال خود را در سایه سار قرآن و عترت جستجو می‌کنند و ولایت مداری را سرلوحه‌ی رفتارشان قرار می دهند. رسالت خاص مدارس صدرا گسترش و تعمیق باورها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ انقلاب اسلامی است. 

 

مدارس صدرا پایگاه تربیت نسلی پویا، موحد، آخرتطلب، مجاهد، مکلف و ولایی است که خود را برای تقابل تمام عیار با افکار و عقاید انحرافی مهیا می سازند. در این مدارس تعالی نظام اسلامی با مددجویی از رهنمودهای امام راحل و تعالیم مقام معظم رهبری در زندگی فردی و اجتماعی دنبال می‌شود. دانش آموزان مدارس صدرا پرچم‌داران پیش رویی هستند که بسط و گسترش نظام اسلامی را وجه ی همت خود قرار داده و استقرار نظام توحیدی را دراقصا نقاط عالم طلب می‌نمایند.

 

ضمن ارج گذاری بر زحمات بی دریغ و صمیمانه مدیران کل محترم تبلیغات اسلامی، مدیران تلاشگر، کادر و دبیران محترم دبیرستان‌های صدرا، نمایندگان ارجمند سازمان در امور مدارس و کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات کل تبلیغات اسلامی و همراهان دلسوزمان در آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق، این عزیزان را نسبت به مسئولیت خطیری که در قبال دانش آموزان مدارس صدرا به عهده دارند، متذکر نموده و خیر دنیا و آخرت را برایشان مسئلت می نمایم.به پیشگاه تمامی مجاهدان طریقت تعلیم و تربیت درود، می فرستیم و سالی توام با تعالی و ترقی را از ساحت مقدس امام زمان(عج) خواهانیم./1325/د102/ی

ارسال نظرات