۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۸۴۶۰۱
استاد حوزه علمیه بابل:

ملت ایران هیج گاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های غرب نمی‌شوند/ برخی در کشور برای آمریکا فرش قرمز پهن کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با هشدار نسبت به نفوذ جریان فتنه در کشور، گفت: ملت ایران هیج گاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های غرب نمی‌شود و دشمنان بدانند ایران اسلامی در یک صف واحده و تحت اوامر مقام معظم رهبری در مسیر متعالی خود ادامه می‌دهد.
عباس بابائيان

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با هشدار نسبت به ترفند نفوذ استکبار به ویژه آمریکا در داخل کشور، گفت: امروز همه باید در یک صف واحد و تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل تقشه های استکبار جهانی و شیطان بزرگ بایستیم.

 

 وی گام نخست را در این زمینه، شناخت نقشه های دشمنان دانست و افزود: راهبرد دشمن در مقطع کنونی ایجاد اختلاف و نفوذ در کشور از طریق پیاده نظام خود است.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت در مقابل خط نفوذ دشمنان، خاطرنشان کرد: عده ای در داخل کشور سعی در بزک کردن چهره خبیث استکباری و شیطانی آمریکا دارند و سعی آنها برای فراموش کردن جنایات گذشته استکبار علیه ملت ایران است.

 

وی ادامه داد: هدف شوم آمریکا برای نفوذ در ایران، براندازی نظام اسلامی براساس تئوری براندازی نرم و تغییر ذائقه مردم ایران است و از این رو هوشیاری و بصیرت ملت ایران از هر زمان دیگر بیشتر احساس می‌شود.

 

حجت الاسلام بابائیان شناخت دست‌های پنهان دشمن در داخل کشور را ضروری دانست و اظهار داشت: رصد برخی جریانات رسانه ای و برخی از شخصیت های سیاسی نشان می‌دهد که خواسته یا ناخواسته برخی به تکرار القائات دشمن در کشور می پردازند.

 

وی با هشدار نسبت به نفوذ جریان فتنه در لایه های تصمیم گیری نظام، تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد فرصت طلب، به دنبال پهن کردن فرش قرمز در زیر پای آمریکا هستند و نجات ملت ایران را برقراری ارتباط با آمریکا می دانند.

 

استاد حوزه علمیه بابل دلسرد کردن مردم از انقلاب و ناکارآمد نشان دادن آن را از دیگر ترفندهای جریان فتنه نفوذی آمریکا در کشور عنوان کرد و افزود: در زمانی که دشمنان به ناچار بر اساس ایستادگی ملت قهرمان ایران بر اصول به حق خود سر تسلیم فرود می آورند، عده ای دم از سازش و پایان مواضع انقلابی ملت ایران و فراموش کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌زنند.

 

وی به توطئه‌های آمریکا علیه جهان اسلام و به ویژه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا هنوز دست از تهدید ملت ایران برنداشته است و همچنان با تهدید ملت ایران و اتهام‌های جدید علیه ما، جمله معروف گزینه های روی میز را تکرار می کند.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه تقویت بنیه دفاعی را به منظور تأمین امنیت کشور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان همچنان دست به تهدید نظامی ما می زنند، باید با تقویت تسلیحات نظامی در جهت تأمین امنیت ملی کشور تلاش کنیم.

 

وی با توصیه به دولت برای رفتاری هوشمندانه بر اساس دستورات و خطوط قرمز معین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: با توجه به همه این تهدیدهای دشمنان، دولت باید با افزایش قابلیت‌های دفاعی و تسلیحاتی کشور و تأمین امنیت، دشمنان را نسبت به تهدید ملت ایران پشیمان کند.

 

حجت الاسلام بابائیان تأکید کرد: ملت ایران هیج گاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های غرب نمی‌شود و دشمنان بدانند ایران اسلامی در یک صف واحده و تحت اوامر مقام معظم رهبری در مسیر متعالی خود ادامه می‌دهد./1313/ت302/ح

ارسال نظرات