۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۴۹۰
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

ترور نشان دهنده ضعف دشمنان در برابر مقاومت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران دیگر حرفی برای گفتن ندارد، بنابراین سعی می کند تا حرف‌های بی اساسی را نسبت به کشور و در جهان مطرح کند و ایران را مدافع و حامی تروریسم بخواند و این خود دلیلی بر ضعف آن‌ها در برابر مقاومت انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام پژمان فر

حجت‌الله نصرالله پژمان فر، ماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به فرمایش رهبری و این که دنیا در یک پیچ تاریخی عظیم قرار داد، اظهار کرد: مسیر تغییر و تحول جهان به سمت پذیرش و الگوگرفتن از اسلام و آن هم اسلام نابی است که پیامبر(ص) و ائمه(ع) مبلغ آن بودند، قرار دارد که نشان دهنده پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی با وجود انواع دشمنی های در طول تاریخ است.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی باوجود تمام تلاشی که انجام دادند نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، با رویکرد تخریب و از بین بردن انقلاب و عوامل آن و نیز افرادی که در مسیر انقلاب به عنوان پرچم دار بودند و هم چنین با رویکرد ترور ورود پیدا کردند تا در این مسیر و با تلاش برای حذف فیزیکی افراد بتوانند در مقابله این مسأله و شکست خود حرکتی انجام دهند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران به عنوان کشوری است که بالاترین شهیدان مربوط به ترور را دارد و به سبب آن ضربه های بزرگی، نه فقط در مقطعی خاص بلکه در طول انقلاب اسلامی(ترور شهدای هسته ای) متحمل شده و این نشان دهنده مظلومیت انقلاب اسلامی است که دشمنانش با تمام قوا در مقابل آن ایستادند ولی چون آن ها اهل منطق و گفتمان نیستند بنابراین از طریق برخوردهای وحشیانه و ترور تصمیم گرفتند تا به اهداف خود برسند و فعالین انقلاب را از چرخه فعالیت خارج کنند.


حجت الاسلام پژمان فر در ادامه اظهار کرد: همان طور که پیش از این نیز به اثبات رسیده است در مقابل هر فردی که در جریان ترور به درجه رفیع شهادت نائل می شود، نفر بعدی با صلابت و جدیت بیشتر پرچم را در دست می گیرد و با اقتدار مسیر آنان را ادامه می دهد.


وی تصریح کرد: باوجود فاصله زمانی کوتاه از شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل(ره) در هفت تیرماه سال 60 تا دو ماه پس از آن واقعه و در روز 8 شهریور که محمدعلی رجایی رییس‌جمهوری و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رسیدند ولی دشمنان، نه تنها موفق نشدند گفتمان انقلاب اسلامی را آرام و متوقف کنند بلکه موج بیشتری گرفت و روز به روز در دنیا توسعه و گسترش پیدا کرد.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران دیگر حرفی برای گفتن ندارد بنابراین سعی می کند تا حرف های بی اساسی را نسبت به کشور و در جهان مطرح کند و ایران را مدافع و حامی تروریسم بخواند و این خود دلیلی بر ضعف آن ها در برابر مقاومت انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام پژمان فر در ادامه تأکید کرد: امروز مردم جهان، ایران را شناخته اند و می دانند که مردم کشور ما، افراد مظلومی هستند که تنها در مقابل دشمن از ارزش ها و آرمان های خود دفاع می کنند و این در حالی که گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان برتر در جهان مطرح است./844/
ت302/ح

ارسال نظرات