۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۸۳۹۰۹
امام جمعه قشم:

دولتمردان از سیره سیاسی امام رضا الگوبرداری کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قشم با بیان این‌که دولتمردان باید از سیره سیاسی امام رضا(ع) در برابر دشمنان بهره بگیرند، گفت: مسؤولان در مواقع ضروری به مبارزه با دشمن بپردازند و در موقعیت مناسب مذاکره کنند.
حجت الاسلام جوکار امام جمعه قشم

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با برشمردن دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته، ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و از بین بردن نگرانی از نوسانات قیمت را یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین دستاوردهای این دولت در دو سال اخیر ذکر کرد و گفت: انتظار می رود در این دولت به حوزه های فرهنگی نیز همچون حوزه اقتصادی توجه بیشتری شود.

 

وی با تاکید بر مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و مردم، افزود: با توجه به انتخابات و فضای کنونی جامعه، اتحاد و همبستگی از نیازهای ضروری است.

 
امام جمعه قشم، بیان کرد:‌ وجود بیش از 17 هزار شهید ترور در کشور نشان از عمق کینه توزی مستکبران با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 
 
 
وی، تقوا، خدا محوری، بینش عمیق دینی، دلسوزی برای حل مشکلات مردم و تلاش برای حفظ رضایت ملت را مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست که این مؤلفه ها موجب کینه توزی منافقان کوردل با این تلاشگران نظام جمهوری اسلامی شد.
 
 
حجت الاسلام جوکار به تقارن هفته دولت و دهه کرامت، اشاره و اضافه کرد: مسؤولان باید از سیره سیاسی امام رضا(ع) در برابر دشمنان بهره بگیرند؛ در مواقع ضروری به مبارزه بپردازند و در موقعیت مناسب مذاکره کنند.
 
 
وی بر ضرورت هوشیاری نسبت به نقشه های دشمن تأکید و تصریح کرد: جنایات انگلیس در ایران کمتر از آمریکا نیست و دولت باید تدبیرهای لازم را بیندیشد تا بازگشایی سفارت این کشور در ایران مشکلی ایجاد نکند.
 
 
امام جمعه قشم بااشاره به سابقه طولانی مبارزه با استعمار در کشور اسلامی بیان داشت: این راه باید همواره ادامه پیدا کند چرا که همیشه استعمارگران در صدد توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند./851/ت302/ب4
ارسال نظرات