۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۸۳۸۸۳
وزیر اطلاعات:

تحریم‌ها بر اراده و تصمیم مردم ایران اسلامی بی تآثیر بود / ملت ایران شایسته بهترین خدمات است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات در رابطه با بی اثری تحریم ها به ملت بزرگ ایران اسلامی، گفت: تحریم‌ها بر اراده و تصمیم مردم ایران اسلامی بی تآثیر بود و اراده مردم در دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب مانند گذشته پابرجا است.
حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي وزير اطلاعات آيين آغاز به کار عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسن(ع) اراک، با حضور حجت‌الاسلام علوي وزير اطلاعات آيين آغاز به کار عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسن(ع) اراک، با حضور حجت‌الاسلام علوي وزير اطلاعات آيين آغاز به کار عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسن(ع) اراک، با حضور حجت‌الاسلام علوي وزير اطلاعات آيين آغاز به کار عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسن(ع) اراک، با حضور حجت‌الاسلام علوي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات بعداز ظهر امروز جمعه ششم شهریور، در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع) اراک، بیان کرد: امروز مدیریت و خدمات رسانی جهادی به عنوان یک نیاز کشور و شعار و حرکت دولت تدبیر و امید است.

 

خدمت به مردم به عنوان یک نوع عبادت بزرگ محسوب می شود

وزیر اطلاعات در رابطه با اهمیت و جایگاه خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم به عنوان یک نوع عبادت بزرگ محسوب می شود و مردم ایران اسلامی مردمی هستند که در هر زمان  در صحنه حاضر بوده اند و در این راستا خدمت مسؤولان به مردم بزرگ ایران اسلامی واجب است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در رابطه با بی اثری تحریم ها به ملت بزرگ ایران اسلامی، گفت:  تحریم‌ها بر اراده و تصمیم مردم ایران اسلامی بی تآثیر بود و اراده مردم در دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب مانند گذشته پابرجا است.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سخت کوشی یک نمونه است، اظهار کرد: اگر تحریم ها برای هر ملت دیگری گذاشته می شد شاید آن ملت از پا در می آمدند و همچنین خود را از همراهی با نظام کنار می‏‌کشیدند.

 

ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک سرمایه بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: باید قدر این ملت غیور و فهیم را بدانیم  و این ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است.

 

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز نیز هرگاه که انقلاب و نظام به حضور این ملت نیاز داشته باشد مردم با شکوهی خاص در صحنه ها حاضر می شوند و پشتیبانی خود را به نظام و امام و امام شهدا به اثبات می رسانند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در ادامه اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع) اراک، در مسیر ارتباطی کشوری و بین المللی که یکی از شریان های ترانزیتی است ایجاد شده است و همچنین سبب آسایش برای مردم و مسافران می شود.

 

دولت تدبیر و امید با اتکا به همدلی و همزبانی و تدبیر در امور، کشور را مدیریت کرد

وزیر اطلاعات با بیان این که هرچه مسیر ایمنتر باشد شرایط بهتری برای حمل بار ایجاد می شود، گفت: دولت علیرغم کمبود اعتبارات تلاش دارد امنیت مسیرهای پر تردد و حمل و نقل جاده ای را افزایش دهد.

 

وی در پایان افزود: دولت تدبیر و امید با اتکا به همدلی و همزبانی و تدبیر در امور، کشور را مدیریت کرده و با وجود مشکلات فراوان، اقدامات بزرگی را به انجام رسانده است که امروز شاهد آن هستیم. /842/پ202/ش

ارسال نظرات