۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۸۲۳۷۱
نماینده خبرگان رهبری:

تهمت و افترا جایگاهی در نظام اسلامی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که تصاحب قلوب مردم با خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان و پرهیز از تفرقه میسر می شود، گفت: تهمت و افترا جایگاهی در نظام اسلامی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين هاشم زاده هريسي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مسؤولان شهرستان جلفا اظهار داشت: عده ای به بهانه حمایت از نظام اقدام به تهمت و افتراگویی به یکدیگر می کنند که اقدامی برخلاف آموزه های قرآنی است.

 


وی افزود: اعتقادات دینی و آموزه های قرآنی مسیر خدمت در جامعه اسلامی را به وضوح بیان کرده و حرکت برخلاف این آموزه ها تلاشی برای ابراز جدایی دین از سیاست است.

 


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: موفقیت مسؤولان در نظام اسلامی در گرو خودسازی، همدلی، پرهیز از اختلافات و حرکت بر مدار اعتدال است و خلاف آن از مولفه های سیاست نیست.

 


حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی با بیان اینکه تمام مسؤولیت ها در نظام اسلامی امانت الهی و نشات گرفته از مردم است، گفت: اختلاف سلیقه ها و جناحی عمل کردن مسؤولان نباید به بی احترامی به جایگاه و منزلت مردم ختم شود.

 


وی حفظ کرامت انسانی و داشتن روحیه خدمت به مردم در مسوولان را متذکر شد و گفت: مسؤولیت ها نباید با چشم مقام پرستی باشد چرا که در این صورت فاقد ارزش و وجاهت اسلامی خواهد بود.

 


نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: تنها در صورت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان و پرهیز از تفرقه می توان قلوب مردم را به دست آورد.

 


همچنین زاهد محمودی، فرماندار جلفا در این نشست بر ضرورت تکریم و احترام به مراجعه کنندگان به ادارات از سوی مسؤولان تاکید و تلاش در جهت نهادینه شدن این اصل را برای مدیران متذکر شد.

 


وی همدلی و تعامل مردم با مسؤولان را مایه خیر و برکت و از افتخارات دولت یازدهم بیان کرد و گفت: تنها در این صورت دولت تدبیر و امید به اهداف عالیه خود دست خواهد یافت.

 


فرماندار جلفا تلاش برای حل مطالبات مردم را از دغدغه های دولت دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در فضای تعامل و همدلی با مردم در رفع مشکلات آنان تلاش کنند
./935/پ202/ب4

ارسال نظرات