۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۸۲۰۴۰
امام جمعه محمودآباد:

حزب الله لبنان افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را پدیده مهم در قرن بیستم دانست و افزود: این مقاومت افسانه شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به سالروز پیروزی قهرمانه حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بر علیه ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: ارتش مجهز و مسلح رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله مقاوم و مستحکم لبنان شکست سختی در آن ایام خورده و درس شایسته ای از مقاومت این مردمان دلیر گرفته است.

 

وی با اشاره به این که پیروزی حزب الله لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان روز مقاومت نام گرفته است، بیان داشت: این پیروی در واقع شیرازه پایداری ادیان توحیدی در مقاومت و مبارزه با مظاهر انحطاط و ظلم در جوامع بشری بوده است.

 

امام جمعه محمود آباد، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را پدیده مهم در قرن بیستم دانست و افزود: این مقاومت افسانه شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

 

وی با بیان این که رژیم اشغال گر قدس به دلیل شکست سنگین آنها در جنگ 33 روزه لبنان تلاش کرد با حمله به نوار غزه به آبروی از دست رفته خود را به دست آورد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر روز به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرمان اسلام برای دفاع کیان خود همان فرمان ایستادگی و پایداری در مسیر واقعی است، تصریح کرد: قدرت های زورگوی جهانی برای مصالح خود برنامه ریزی کرده و در کشورهای اسلامی فتنه به پا می کنند که امروز اردوگاه جاهل و پست غرب با معضل جدی برای تحقق اهداف خود در تمام نقاط عالم روبرو شده است.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ایادی استکباری به دنبال مبارزه با آزادی خواهی و حق طلبی هستند که باید بدانند از درون متلاطم جامعه اسلامی وجدان های بیدار و حق طلبی به ندای دین و وجدان پاسخ می دهند و اساس مبارزه و مقاومت خود را برنامه ریزی می کنند.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که در سایه مقاومت و اجابت دعوت اسلام ناب سبب شده است تا رویاهای آرمانی ایادی استکباری به خوابی پریشان مبدل شود، گفت: امروز برای تبعیت از فرمان الهی هزاران جان آماده ساماندهی دقیق و آرمانی برای دفاع از دین مبین اسلام قرار دارد.

 

وی با اشاره به این که آزادی خواهان مستحکم و پایدار در برابر ایادی استکباری قرار دارند، بیان داشت: این افراد هیچ گاه اجازه تاخت و تاز به کشورهای استعماری نمی دهند و همواره در مسیر خود ثابت قدم و پایدار هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر اینکه راه نجات جامعه بشری در سایه مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: ایستادگی و تشکیل صفوف متحد اعتقادی و سیاسی با آمادگی های گسترده دفاعی می تواند عاملی ارزشمند در راستای مقابله با ایادی استکباری باشد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: وحدت پایدار کشورهای اسلامی می تواند عاملی تحکیم کننده در راستای عزت و اقتدار و مقابله با حربه های ایادی استکبار جهانی باشد که نیاز است تا بیش از پیش در این مسیر ارزنده حرکت شود.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که بهره گیری از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) می تواند خنثی کننده هجمه های دشمنان باشد، گفت: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند زمینه پیشرفت روزافزون اندیشه های ناب محمدی و مقابله با هجمه های دشمنان را فراهم کنند./950/ت302/ف

ارسال نظرات