۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۹۸۴
جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ایجاد همگرایی و امنیت در جهان اسلام از اهداف رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران آگاهی دادن به مردم مسلمان جهان و ایجاد همگرایی بین جهان اسلام است، یکی از اهداف رهبر معظم انقلاب در راستای این اهداف ایجاد امنیت در جهان اسلام است.
نامي

امیر سرتیپ محمدحسن نامی، جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روابط ایران با همسایگان گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکرده است.

 

وی افزود: ما مقاومت در منطقه را به این دلیل که خواست مردم است برحق دانسته و از آن حمایت می‌کنیم، بارها پیش آمده که مقام معظم رهبری به مسؤولان ما فرمودند ببینید نظر خود مردم سوریه، یمن یا بحرین چیست.

 

سردار نامی عنوان کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران آگاهی دادن به مردم مسلمان جهان و ایجاد همگرایی بین جهان اسلام است، یکی از اهداف مقام معظم رهبری در راستای این اهداف ایجاد امنیت در جهان اسلام است.

 

وزیر سابق ارتباطات اظهار داشت: اگر ما سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در بخش جهان اسلام را بررسی کنیم به وضوح درخواهیم یافت اهدافی که ایشان برای آینده پیگیری می‌کنند همه بر پایداری جهان اسلام و رسیدن مسلمانان به آن برتری اسلام که در قرآن ذکر شده استوار است.

 

وی افزود: حرکت ما نیز به عنوان امت اسلام باید در راستای هدایت‌های قرآن کریم و سیاست‌های ائمه معصومین(ع) باشد.

 

سرتیپ سردار نامی گفت: مردم کشورهای اسلامی نقش رهبری کشور ایران را کاملا درک کرده‌اند که نقش رهبر ما آگاهی بخشیدن به امت اسلام و نه به دولت‌های آنها است زیرا دولت‌ها دست نشانده حکومت‌های استبدادی هستند.

 

جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: همان‌طور که بیداری اسلامی شروع شده است اگر روزی به نتیجه برسد اهداف حضرت آقا که در حقیقت آگاهی بخشیدن به مردم جهان اسلام است، به نتیجه رسیده است.

 

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگی که در حال حاضر در کشورهای اسلامی وجود دارد جنگ مذهبی نیست، ابراز کرد: روی سخن مقام معظم رهبری با سران مرتجع بعضی کشورهای منطقه است که در راستای اهداف آمریکا حرکت کرده و به دنیا دروغ می‌گویند.

 

سرتیپ سردار نامی گفت: این کشورهای مرتجع در مقابله با داعش چهره واقعی خود را نشان دادند، داعش نه تنها ضد اسلام بلکه ضد بشریت است، آنها یک ائتلاف ایجاد کردند که چهل کشور در آن شرکت کردند که ما هیچ اقدامی از آنها علیه داعش ندیدیم.

 

جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: آنها به راحتی می‌توانند داعش را از بین ببرند چطور می‌توانند در یمن یک خانه را با هواپیما هدف قرار داده و بزنند اما ادعا می‌کنند که نمی‌توانند داعش را از بین ببرند مسئله این است که آنها دروغ می‌گویند و اصلا قصد مقابله با داعش را ندارند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف مقام معظم رهبری این است که مردم جهان بدانند که سران کشورها عموما در راستای اهداف صهیونیست بین‌الملل و اسرائیل حرکت می‌کنند تا از زیر نفوذ دسیسه‌ها و قدرت‌های استکباری دنیا خارج شوند./807/ت302/ح

ارسال نظرات