۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۸۱۹۱۱
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

اتحاد مسلمانان جهان راه مقابله با اندیشه تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با تأکید بر هوشیاری مسلمانان جهان در برابر دسیسه های دشمن و ایجاد فرقه های مختلف گفت: اتحاد مسلمانان جهان راه مقابله با اندیشه تکفیری است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و شیعه هستند.

وی با تأکید بر هوشیاری علمای اهل تسنن و شیعه نسبت به دسیسه های دشمن افزود: علمای شیعه هرگز تن به دسیسه های دشمن نمی دهند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمن در قالب توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به اسلام است، تصریح کرد: هدف دشمن جایگزین کردن اسلام غربی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با فرقه سازی تلاش می کنند با اضافه کردن فرقه به اهداف خود برسند.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان این که دشمنان اسلام تاکنون با ایجاد جنگ در صدد ضربه زدن به اسلام و کشورهای اسلامی بوده اند، خاطرنشان کرد: امروز با هدف قرار دادن عقاید به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

وی در ادامه وحدت مسلمانان جهان را راه مقابله با اندیشه تکفیری بیان کرد و اظهار داشت: مسلمانان جهان با حفظ وحدت و همدلی باید از دسیسه های دشمنان آگاه باشند و گرفتار توطئه های آنان نشوند.

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان با تأکید بر هوشیاری علمای اهل تسنن و شیعیان بیان کرد: علمای اسلام باید به فکر اصل اسلام باشند.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و علما در بین مردم گفت: علما و روحانیان در ایجاد وحدت و هوشیاری مسلمانان جهان همواره نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

حجت الاسلام موسوی افزود: با برگزاری نشست ها و سخنرانی ها زمینه هوشیاری جهان اسلام در برابر هدف دشمن از فرها و تبلیغات در این راستا را فراهم کنند./9459/ت303/ب

ارسال نظرات