۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۱۸۵۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

موفقیت های نظام اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت ملی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: تحکیم و ترویج دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از روحیه همدلی و همزبانی و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری است تا بتوانیم در مسیر شایسته ای قرار گیریم.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش چمستان با گرامی داشت فرارسیدن دهه کرامت و در پیش بودن میلاد امام رضا(ع)، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) و ترویج فرهنگ رضوی است که باید از آن در مسیر سعادت و تعالی بهره گیری کنیم.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که اهل بیت معصومین(ع) به عنوان سرمایه های گرانقدری هستند که باید از سیره نورانی این بزرگواران استفاده شود، بیان داشت: حرکت در مسیر رهنمودهای ارزشمند این بزرگواران به عنوان عاملی در مسیر تعالی و تکامل انسان و تقرب الی الله است.

 

وی با بیان این که حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دارای مقام ارزشمند و گرانقدر و از جایگاه والایی برخوردار هستند، تصریح کرد: این بزرگواران مجاهدت های نفسانی و ریاضت های فراوانی داشتند و توانستند به چنین مقام ارزشمندی دست پیدا کنند که مقام آنان اکتسابی است.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اختصاص به هیچ جریانی ندارد و هر توفیقی در این کشور به دست می آید متعلق به نظام است و در نهایت سبب تقویت انقلاب می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که موفقیت های حاصل شده از مذاکرات هسته ای کمتر از جهاد و جنگ رزمندگان اسلام نبوده است، تصریح کرد: جریان مذاکرات هسته ای و توفیقات حاصل شده در آن متعلق به نظام اسلامی است و به جناح یا جریان خاصی منحصر نمی شود.

 

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که باید از ظرفیتی که پس از توافق هسته ای ایجاد می شود در جهت رونق و تقویت فعالیت های اقتصادی بهره گرفت، بیان داشت: خدایی ناکرده نباید توافق هسته ای ابزاری برای مقاصد انتخاباتی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر از جمله افرادی بودند که در عرصه فرهنگی و سیاسی فعالیت داشتند که نباید فقط این دو بزرگوار را به عرصه سیاست و دولت ربط داد که خدمات شایسته ای در عرصه آموزش و پرورش داشتند که اساس تفکر اسلامی در این نهاد مهم و ارزشمند بنا شده است.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که خدمت به مردم به عنوان افتخاری ارزنده است، گفت: مدیران باید از فرصت خدمت گذاری در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه بهره گیری کنند تا زمینه رفع دغدغه های مردمی فراهم شود.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باید در مجموعه مدیران وجود داشته باشد تا بتوانیم در مسیر پیشرفت و تعالی گام برداریم که مردم ما شایسته بهترین خدمت رسانی و کار و امکانات هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: تحکیم و ترویج دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از روحیه همدلی و همزبانی و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری است تا بتوانیم  در مسیری شایسته ای قرار گیریم./1312/پ202/ب

ارسال نظرات