۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۶۲۰
با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی؛

دوره میثاق طلبگی در پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره میثاق طلبگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان پاکدشت برگزار شد.
دوره ميثاق طلبگي دوره ميثاق طلبگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دوره تربیتی توجیهی "میثاق طلبگی" با حضور بیش از 1200 نفر از طلاب جدیدالورود حوزه های علمیه استان تهران در شهرستان پاکدشت برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، متقاضیان ورود به حوزه های علمیه تهران، در قالب 3 دوره 3روزه  با فراگیری آداب طلبگی خود را برای پیمودن این مسیر سخت آماده می کنند.
 
 
در این دوره اساتیدی از حوزه های علمیه تهران و قم، طلاب را با مبانی دروس حوزه و بایدها و نبایدهای طلبگی آشنا می کنند.
 
 
حجت الاسلام قاسم خداپرست مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) که میزبانی این دوره را عهده دار است در حاشیه این مراسم گفت: این دوره از 28 مرداد تا 5 شهریور و در 3 مقطع تحصیلی برگزار می شود  و طی آن طلاب با برنامه های متنوع فضای حوزه و روحیات طلبگی آشنا خواهند شد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنران ویژه این مراسم و حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، حجت الاسلام محمد مسعودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت و مدیران حوزه های علمیه استان تهران از مهمانان این برنامه بودند.
 
مصاحبه، کلاس توجیهی و فعالیت های جنبی از دیگر برنامه های این دوره است.
 
گفتنی است در حاشیه این مراسم اجرای رادیو میثاق، ایستگاه صلواتی، غرفه های طب اسلام و مشاوره برقرار است.
 
شایان ذکر است یادواره شهید تازه تفحص شده کاظم فرجی نوازنی چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در این مدرسه علمیه و با حضور طلاب جدیدالورود و اقشار مختلف مردم برگزار و زینت بخش این دوره خواهد شد.
 
شهید کاظم فرجی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیده و چندی پیش بعد از 33 سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشته است، مراسم تشییع این شهید تازه به وطن بازگشته پنجشنبه 29 مرداد ماه سال جاری از مسجد سیدالشهدا واقع در چهارراه گلبرگ تهرانپارس برگزار می شود./804/پ202/ب4
ارسال نظرات