۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۲۶۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبر داد؛

تجهیز 65 مسجد خرمشهر با اهدای بسته های فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از تأمین اقلام فرهنگی و تجیهز ۶۵ مسجد این شهرستان و حاشیه​های آن به مناسبت روز جهانی مساجد خبر داد و گفت: این برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت منطقه آزاد اروند انجام شد.
حجت الاسلام عادل رويوران ، رييس اداره تبليغات اسلامي خرمشهر

حجت‌الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تجهیز مساجد از سوی خیران و افراد توانمند به یقین اجر و پاداش اخروی برای آنان خواهد داشت، اظهار داشت: مردم می توانند به اندازه توان خود، نقش مؤثری در این کار خداپسندانه داشته باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر ابراز داشت: 65 مسجد این شهرستان از سوی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر و با مشارکت منطقه آزاد اروند به بسته های فرهنگی تجهیز شدند.

 

وی با اشاره به این که مردادماه سال جاری مساجد خرمشهر و حاشیه های این شهرستان تجهیز می شوند، ادامه داد: این بسته ها شامل ساعت دیجیتالی، تابلوهای MDF قرائت قرآن، بنرهای ادعیه، آداب ورود و خروج، آداب و دعای وضو و چندین مورد دیگر است.

 

حجت الاسلام رویوران با تصریح بر این که تأمین این موارد برای مساجد، تجهیز حداقلی مساجد است، اظهار داشت: بیشتر مساجد به وسایل سرمایشی، سیستم صوتی، فرش نیاز دارند و مستلزم اعتبارات خاصی که متأسفانه در این دو سال تأمین نشده، هستند./9453/ت303/ح

ارسال نظرات