۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۸۰۴۶۷
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حزب‏الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیست‏ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حزب‏الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیست‏ها است، گفت: اگر مقاومت مردم سوریه، لبنان و یمن نبود، ایران اکنون جولانگاه دشمنان شده بود.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور نمازگزاران سمنانی در مصلای این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه تغییر رویکرد دشمنان ایران برخاسته از ناتوانی آنها در انجام هرگونه اقدام علیه کشورمان است، اظهار داشت: این تغییر روش در رفتار و گفتار به معنای نرمش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست؛ بلکه تنها یک معنا دارد و آن نیز اینکه آنها توان مقابله با ملت ایران را ندارند.

 

وی با تأکید و جلب توجه همگان بر حفظ هوشیاری و افزایش بصیرت و آگاهی در برهه کنونی تصریح کرد: دشمنی‏های آمریکا و انگلیس در حافظه تاریخ از مرداد سال 32 تا فتنه سال 88 علیه ملت ایران واضح و مبرهن است.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر مستکبران همچون انگلیس همواره در منطقه به دنبال مسلمان کشی بوده‏اند و این جهان‌خواران امروز به دنبال تجزیه کشور عراق هستند؛ اما یقینا به این آرزو دست نخواهند یافت.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به پیروزی‌های افتخارآفرین مقاومت اسلامی در جبهه‌های مختلف مقابل استکبار جهانی تصریح کرد: با حفظ اتحاد و همبستگی باید از مبارزان اسلامی حمایت مادی و معنوی صورت گیرد؛ چرا که اگر مقاومت مردم سوریه، لبنان و یمن نبود، ایران اکنون جولانگاه دشمنان شده بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: این آزادگان نماد اقتدار ایران در زمان اسارت هستند و در شرایط حاضر نیز روحیه آزادگی در کشور باید ادامه داشته باشد زیرا مردم مسلمان منطقه که اکنون در برابر ظلم جهانی مقاومت و ایستادگی می‏کنند همواره ملت ایران را الگوی خود معرفی می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک فرارسیدن یکم ذیقعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، گفت: دختران جامعه اسلامی باید ولایت‏مداری، حجاب و عفاف فاطمی را الگوی خود قرار دهند./977/پ201/ح

ارسال نظرات