۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۷۸۸۱۸
آیت الله نجفی:

بسیج مردمی مایه افتخار است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، بسیج مردمی را مایه افتخار توصیف کرد.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراج تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر حسین نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف با تعدادی از شیعیان شهر الاحساء و قطیف عربستان دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی در این دیدار به ثواب زیارت امام حسین و اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: زندگی در کنار حرم اهل بیت (ع) موجب ارتقا مراتب روحی و ایمانی می‎شود.

 

این مرجع تقلید نجف اشرف خواستار احیای فکر و اندیشه‎های اهل بیت (ع) شد و تاکید کرد که زائران به زیارت حرم اهل بیت (ع) بشتابند.

 

حضرت آیت الله نجفی همچنین با تعدادی از دانشجویان استان بصره و تعدادی از دانش آموزان مدرسه استان‎های مختلف دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی در این دیدار بر اهمیت علم آموزی تاکید کرد و گفت: جوانان عراقی باید نقش خود را در ارتقا سطح علمی جامعه در آینده این کشور ایفا کنند.

 

این مرجع تقلید، جوانان را به تحصیل علم و طی کردن مراحل علمی و معرفتی دعوت کرد و خواستار بالابردن اسم عراق در سطح مجامع علمی شد.


بسیج مردمی مایه افتخار است

 

حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی در دیدار با تعدادی از اعضای بسیج مردمی به رشادت‎های آنان در میدان‎های جنگ اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی با شجاعت، بهترین حماسه‎ها را در برابر جریان‎های تروریستی داعش جهت آزاد سازی اراضی عراق از لوث آنان انجام داده است.

 

وی نابودی وحدت ملی، قلع و قمع، کشتار انسان‎های بی‎گناه، اشغال اراضی، حلال دانستن خون انسان‎ها و غیره بخشی از اقدامات داعش در عراق دانست و افزود: تروریسم با فعالیت‎های وحشیانه درپی مخدوش کردن چهره اسلام است.

 

این مرجع تقلید، اعضای بسیج مردمی را مایه افتخار خود دانست و تصریح کرد: بسیج مردمی با دفاع شبانه روزی خود از ملت و اراضی عراق موجب افتخار ماست.

 

وی پیروزی عراق را نزدیک توصیف کرد و از خداوند پیروزی این کشور را مسالت کرد./994/ب901/د

ارسال نظرات