۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۷۲۴۲

دیدار ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی با رییس دفتر رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه سراسر استان آذربایجان‌شرقی با حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ائمه جمعه سراسر استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز پس از نخستین همایش گرامیداشت سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان با حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری در تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.


بنابر این گزارش، در دیدار صمیمی که با حضور آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همراه بود، تعدادی از ائمه جمعه استان به طرح مسائل فرهنگی، حوزوی و دینی جاری پرداختند و رییس دفتر مقام معظم رهبری در تبریز به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداخت.


همچنین در این دیدار آیت الله شبستری، رییس عالی حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه استان پرداخت و با اشاره به توسعه مدارس علمیه در سراسر شهرهای تابعه اظهار داشت: عنایات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عرصه همواره راهگشا بوده است.


بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، در ادامه سفر به استان آذربایجان‌شرقی به همراه آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، از مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز بازدید کرد و در جریان پروژه احداث و تکمیل این مرکز بزرگ فرهنگی دینی قرار گرفت.


رییس دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر از خدمات ارزشمند آیت الله شبستری در استان آذربایجان شرقی، مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز را بی نظیر دانست و گفت: مصلای کنونی تبریز از برکات وجودی این عالم وارسته برای استان آذربایجان شرقی و تبریز است.


گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری برای شرکت در نخستین همایش گرامیداشت 5 مرداد سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبریز در سال 1372 به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود./935/پ203/ج

ارسال نظرات