۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۵۰۰
استاد حوزه علمیه محمودآباد:

عید فطر، فصل تازه شکفتن ایمان در دل انسان های پاک و بصیر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تبریک سید سعید فطر گفت: عید سعید فطر فصل تازه شکفتن ایمان در دل انسان های پاک و بصیر است.
استاد حوزه علميه محمودآباد

حجت الاسلام عبدالله احمد نژاد، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار با تبریک سید سعید فطر گفت: عید سعید فطر فصل تازه شکفتن ایمان در دل انسان های پاک و بصیر است.

 

وی افزود: ماه مبارک رمضان، این بهترین فرصت سازندگی از میان ما رخت بربست و خوشا بر کسانی که آن را به‌سان میهمانی ارجمند و عزیز پاس داشتند و بر آنچه خداوند منان و رسول گرامی‌اش سفارش کرده بودند استمرار ورزیدند و گوهر وجود خویش را از زنگار ناپاکی‌ها و ناراستی‌ها پیراستند و خود را به زیور ایمان و تقوی آراستند.

 

حجت الاسلام احمد نژاد در ادامه گفت: عید فطر، عید فطرت‌های روشنی است که با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و در نخستین روز ماه شوال، اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه محمود آباد تصریح کرد: عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‌گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی‌کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب و جان می‌زداید.

 

وی عید فطر را عید پاکی ها خواند و اذعان داشت: عید فطر به‌راستی که روز عزیز و خجسته‌ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها برگزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى به‌جاى آورند.

 

حجت الاسلام احمدنژاد با بیان این که حسرت پایان ماه مبارک رمضان بر دل بعضی ها مانده، گفت: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه است و برای آنان که رمضان را آن‌گونه که شایسته است درک کرده‌اند.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود گفت: عید سعید فطر روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکرگذاری به درگاه الهی به‌خاطر آنچه در ضیافت خویش، ما را به آن میهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات