۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۴۷۴۶
امام جمعه محمودآباد:

دستاورد معنوی ماه رمضان توشه ای برای تعالی و سعادت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد، تصریح کرد: انسان باید تلاش کند تا با پایان ماه مبارک رمضان و اتمام یک ماه عبودیت و بندگی در این دانشگاه خودسازی کارنامه قبولی را از احدیت بی نیاز دریافت کرده و در مسیری ارزشمند قرار گیرد.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در آیین کلنگ زنی احداث دفتر انجمن حمایت از زندانیان غیرعمد این شهرستان با بیان این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم که انسان باید بهره برداری شایسته ای از آن داشته باشد، گفت: فیوضات گرانقدری در این ماه نورانی وجود دارد که می تواند زندگی انسان را در مسیر خوبی قرار دهد.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ماه مبارک رمضان ماه خیرخواهی و انسانیت است، بیان داشت: این ماه ارزشمند فرصت خوبی برای احسان  نیکوکاری بوده که باید از لحظه های نورانی آن به درستی استفاده کنیم.


وی با اشاره به این که بهره گیری شایسته از ظرفیت های ماه مبارک رمضان زمینه ساز تعالی انسان می شود، تصریح کرد: هر اقدامی که سبب تقویت و تشریح روحایت انسانی و اخلاقی در جامعه شود باید به عنوان الگو قرار گیرد.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم که باید تلاش لازم را از خود داشته تا بتوانیم مشمول رحمت بیکران خداوند متعال قرار گیریم.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که لحظه های ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند و گرانقدر بوده که باید استفاده شایسته ای از آن داشته باشیم، گفت: انسان باید از این سفره الهی که گسترده شده است نهایت بهره بردای و استفاده را انجام دهد.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: انسان باید تلاش کند تا با پایان ماه مبارک رمضان و اتمام یک ماه عبودیت و بندگی در این دانشگاه خودسازی کارنامه قبولی را از احدیت بی نیاز دریافت کرده و در مسیری ارزشمند قرار گیرد.


وی با اشاره به این که انجمن حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد نقشی ارزنده و والا دارد، گفت: این انجمن می تواند در راستای پیشگیری از فروپاشی بنیان و کانون گرم خانواده ها نقشی اساسی ایفا کند.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: وقتی سرپرست خانواده به هر دلیلی در زندان به‌ سر می برد این انجمن در نقش سرپرست  می تواند از هر آسیب اجتماعی آن خانواده را مصون نگاه دارد.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان پایگاهی است که برکات آن می تواند امنیت را به خانواده ها هدیه داده و به نوعی مانع بسیاری از مفسده ها شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات