۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۷۴۶۲۳

آزادی شیخ عدنان پس از بازداشت مجدد به دلیل ورود به قدس

خبرگزاری رسا ـ رهبر آزاده فلسطینی که به فاصله کمتر از 24 ساعت از آزادی خود از زندان‌های صهیونیستی، در نخستین ساعات دوشنبه شب گذشته در راه عزیمت به قدس بازداشت شده بود، آزاد شد.
شيخ عدنان رهبر آزاده فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فرح بیادسی وکیل موسسه ضمیر اعلام کرد که شیخ عدنان رهبر آزاده فلسطینی نیمه شب گذشته آزاد شد و به مسوؤلان دایره ارتباط و هماهنگی فلسطین در بیتونیا تحویل داده شد.

 

شیخ عدنان شب گذشته به اتهام ورود بدون مجوز به شهر اشغالی قدس پس از آزادی از زندان در پی اعتصاب غذای نزدیک به دو ماهه، در مقابل باب الساهره یکی از دروازه های قدس اشغالی بازداشت شده بود.

 

بیادسی خاطر نشان کرد که شیخ عدنان به محض بازداشت مجدد بار دیگر اعتصاب غذا کرده و حاضر به همکاری با ماموران بازجویی رژیم صهیونیستی نشده بود.

 

وی خاطر نشان کرده بود که شیخ عدنان از سوی گروهی از عناصر یگان عرب نماها و عناصر یگان ویژه بازداشت شده و مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته بود.

 

این وکیل فلسطینی تصریح کرد که یکی از افسرانی که در بازداشت شیخ عدنان مشارکت داشت، عکس وی را همراه خودش داشت و این نشان می دهد که شیخ عدنان همچنان تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار دارد.

 

رژیم صهیونیستی شیخ عدنان را به بهانه ورود بدون مجوز به قدس و قبل از اینکه برای شرکت در مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان وارد مسجد الاقصی شود، بازداشت کرده بود.


سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شاباک خبر بازداشت مجدد شیخ عدنان در شهر قدس و تحویل وی به پلیس این رژیم را تایید کرده و مدعی شده بود که وی به خاطر همکاری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین اجازه ورود به داخل کمربند سبز امنیتی (مرزهای فلسطین اشغالی) را ندارد./994/ب102/د

ارسال نظرات