۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۲۸۲۳

اعتراف رژیم صهیونیستی به مفقود شدن شماری از نیروهای این رژیم در غزه

خبرگزاری رسا ـ موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نخستین سالروز حمله این رژیم به نوار غزه اعتراف کرد که شماری از سربازان این رژیم در جنگ تابستان سال گذشته در غزه، مفقود شده و اثری از آنان به دست نیامده است.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما خود را ملزم به بازگردادندن سربازان گم شده در نوارغزه می دانیم .

 

این نخستین بار است که یک مقام عالی رتبه رژیم صهیونیستی اعتراف می کند که شماری از سربازان این رژیم در جنگ سال گذشته غزه در این منطقه مفقود شده اند .

 

یعلون در مراسمی که به مناسبت حمله این رژیم در تابستان سال گذشته به نوار غزه و با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی برگزار شده بود، گفت: ما تلاش خواهیم کرد، سربازان مفقود شده را بازگردانیم.

 

فرماندهان نظامی رژیم صهیونییستی و از جمله یعلون در سال گذشته پیوسته تاکید می کردند که سربازان و نیروهای نظامی گم شده این رژیم در نوار غزه کشته شده اند، اما اکنون آن ها می گویند، این نیروها مفقود الاثر بوده و شماری از آنان گم شده اند و از کشته شدنشان سخنی به میان نمی آوردند.

 

امروز سه شنبه هفتم جولای( 16 تیر ) نخستین سالروز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

 

رژیم صهیونیستی در این جنگ نابرابر که 51 روز طول کشید، بیش از دو هزار و 300فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از 11 هزار نفر دیگر را زخمی کرد و بیشتر تاسیسات زیربنایی غزه را ویران کرد.

 

رزمندگان فلسطینی نیز در پاسخ به این حملات اقدام به شلیک ده ها موشک و راکت به سوی فلسطیین اشغالی کرده که بر اثر آن ده ها نظامی صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

 

رژیم صهیونیستی در این جنگ از سلاح های ممنوعه علیه فلسطینیان استفاده کرد./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات