۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۷۱۸۱۳
آیت‌الله ایمانی:

خط قرمز‌های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای لحاظ شود

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قراردادی که در مذاکرات هسته‌ای امضا می‌شود باید شفاف، صریح و روشن تمام خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند را در خود جای دهد.
آيت الله ايماني، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم ایران گفت: در تاریخ جنایات امریکا که یک کتاب قطور و مفصل است به ویژه آنچه درباره ایران انجام داده جنایت حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرباس از جمله جنایاتی است که نقطه سیاهی روی سردمداران و دولت‌مردان آمریکا کشید.

 

وی در ادامه با اشاره به انفجار تروریستی مسجد شیعیان کویت افزود: حادثه انفجار مسجد امام جعفر صادق کویت بار دیگر هماهنگی استکبار جهانی و سران مرتجع منطقه را به نمایش گذاشت.

 

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: در این جنایت هولناک آمریکا، اسرائیل، آل سعود، آل خلیفه و گروه تروریستی داعش به عنوان صحنه گردان مستقیماً حضور داشتند . این نسل کشی اسلامی که امروز شروع شده، تداوم نسل کشی‌هایی است که استکبار جهانی از دوران جنگ صلیبی تا به امروز آغاز کرده است.

 

وی ادامه داد: هیچ زمانی به این شکل نبوده که به دست مسلمان و به نام مسلمان و با سرمایه کشورهای اسلامی، نسل مسلمانان قلع و قمع بشود و کشتار انجام بگیرد و بعضی از کشورهای اسلامی هم در خواب باشند یا خودشان را به خواب بزنند و عکس‌العملی مقابل این جنایات نشان ندهند.

 

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: امروز تمام نخبگان جامعه ما، همه فرهنگ‌وران جامعه اسلامی باید این نسل کشی اسلامی را که امتداد جنگ‌های صلیبی و جنگ جهانی دوم بوده محکوم کنند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس در هفته آینده تأکید کرد: مسأله روز قدس در این شرایط و در این موقعیت باید به بهترین شکل برگزار شود، زیرا اسرائیل افزون بر فلسطین، در یمن، سوریه، عراق، لبنان، بحرین و در کویت دستش به خون مسلمانان آغشته است و باید در روز قدس  به استغاثه مسلمانان جهان پاسخ گفته شود و اسرائیل بفهمد و بداند که شمارش معکوس برای او آغاز شده است.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: قراردادی که در مذاکرات هسته‌ای امضا می‌شود باید شفاف، صریح و روشن تمام خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند را در خود جای دهد.

 

آیت‌الله ایمانی با اشاره به ساخت زائر سرای استان فارس در مشهد مقدس گفت: زمینی به مساحت بیش از هزار متر مربع برای ساخت زائر سرای استان فارس در اختیار این استان قرار داده شده و بنا است مجموعه‌ای با بیش از 400 تخت در آن احداث شود که نیازمند کمک خیران است./919/پ201/ح

ارسال نظرات