۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۷۱۵۹۸

استقبال چشمگیر مردم بوشهر از محافل قرآنی

خبرگزاری رسا ـ محفل انس با قرآن حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر است که امسال برای چهارمین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان سفره بزرگ قرآنی خود را پهن کرده و عاشقان و شیفتگان کلام خدا را مهمان خود کرده است.
محفل انس با قرآن حسينيه عاشقان ثارالله بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگاری رسا در بوشهر این روزها مساجد و حسینه های سراسر کشور با برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان مشتاقان بسیاری را به گرد هم جمع می کنند تا بار دیگر خلوتی معنوی را در راستای تقریب به معبود بی همتا تجربه کنند.

 

در این راستا مردم ولایتمدار استان بوشهر نیز همچون دیگر نقاط کشور با برپایی برنامه و محافل قرآنی سعی دارند از این فرصت مناسب نهایت استفاده را ببرند. روزه داران بوشهری با حضور در این محافل قرآنی و تشکیل حلقه های که در بین آن افرادی کم سن و سال، نوجوان و جوان هم دیده می شود به روح و روان خود در جهت آشنایی بیشتر با زندگی در محور خط مشی الهی صفایی تازه می بخشند.

 

استان بوشهر با داشتن قاریان ممتاز بین المللی و ملی همچون عباس هاشمی، محمد جماله، سید احسان ابطحی، حجت الاسلام بحرانی و نیز در سطح نوجوانان سید طه حسینی از آن به عنوان یکی از استان های قرآنی یاد می شود افرادی که با تلاوت و صدای دلنشین خود توانسته اند نام پرآوازه بوشهر را در سطح جهان بر سر زبان ها بیندازند و نیز این استان را به عنوان یکی از استان های مهد قرآن معرفی کنند.  

 

یکی از مهم ترین مراسمات و محافل قرآنی، محفل انس با قرآن حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر است که امسال برای چهارمین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان سفره بزرگ قرآنی خود را  پهن کرده و عاشقان و شیفتگان کلام خدا را مهمان خود کرده است.

 

استقبال چشمگیر مردم متدین بوشهر در این مراسم از مرد و زن، کودک و نوجوان، میان سال و پا به سن گذاشته و نیز مسؤولان سبب شده تا حسینیه عاشقان ثارلله مملو از شیفتگان کلام الله شود.

 

حضور و تلاوت قاریان بین المللی و ملی و صدای دلنشین آنها حال و هوای خاصی را به این محفل نورانی داده است و روز به روز شاهد استقبال گسترده تری از سوی مردم هستیم. این برنامه که به طور مستقیم از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می شود، همه روزه علاقه مندان بسیاری را در سراسر استان به پای گیرنده ها می نشاند و از این طریق معنویت را در خانه های مردم بیشتر کرده است./833/پ203/ب4

ارسال نظرات