۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۶۹۶۶۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همدلی امت اسلامی تنها راه خنثی کردن توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر هوشیاری و بصیرت ملت های مسلمان، گفت: ما باید هوشیار بوده و در مقابله با این توطئه ها به نحوی شایسته ایستادگی و مقاومت کنیم تا اسلام عزیز را به تمامی ملت های جهان معرفی کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در مراسم افتتاح طرح تابستانی نشاط معنوی که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که خوش به سعادت نونهالان و جوانان که وقت خود را برای آموزش قرآن صرف می کنید، گفت: کسانی که به سمت و سوی قرآن کریم هدایت می شوند چهره آن ها نورانی می شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به ماه مبارک رمضان، بیان داشت: ماه رمضان ماه انس با قرآن است که باید در این ماه از تمام ظرفیت ها برای تعالی و تکامل استفاده کرده و در مسیر سعادت و رستگاری قدم برداریم.


وی با بیان این که قرآن کریم در شب قدر بر پیامبر گرامی اسلام نازل شده است، افزود: در ماه رمضان ذهن ها با تلاوت قرآن کامل می شود که می توانیم مطالب را به نحوی شایسته درک کنیم.


امام جمعه آمل تصریح کرد: هیچ پیامبری همانند رسول گرامی اسلام ظرفیت آن را نداشت که قرآن بر او نازل شود که خداوند متعال این ظرفیت را در حضرت محمد(ص) دیده و قرآن را بر ایشان نازل کرده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: در طول بیست و سه سال از رسالت پیامبر باید قرآن را در میان مردم ترویج می کرد که رسول گرامی اسلام در این مسیر نورانی قدم برداشته است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که قرآن کریم حرمت دارد و حتی افراد بی سواد هم با نگاه کردن به آن ثواب می برند، گفت: امروز حضور نونهالان و نوجوانان در کنار سفره قرآن کریم بسیار ارزشمند و والا است.


وی با با تاکید بر این که با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم همه جان های شما نورانی می شود، افزود: به دنبال حق بوده و امروز کسانی به نام اسلام و پیامبر اکرم(ص) نسل کشی می کنند و در حقیقت هدف آن ها از بین بردن اسلام و قرآن است.


امام جمعه آمل با تاکید بر هوشیاری و بصیرت ملت های مسلمان، بیان داشت: ما باید هوشیار بوده و در مقابله با این توطئه ها به نحوی شایسته ایستادگی و مقاومت کنیم تا اسلام عزیز را به همه ملت های جهان به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است معرفی کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات