۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۶۹۴۱۳
رییس اداره تبلیغات محمودآباد:

ترویج معارف قرآنی راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد گفت: بهره گیری از معارف و تعالیم گرانقدر قرآن کریم می تواند زندگی انسان را در مسیر ارزشمند و متعالی قرار دهد.
رييس اداره تبليغات اسلامي محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران این شهرستان با بیان این که هدف اصلی قرآن کریم تربیت و تزکیه مردم است، گفت: انسان باید تلاش کند تا از معارف والای این کتاب نورانی به نحوی شایسته استفاده کند.

 

وی با اشاره به این که تمام تلاش ها باید در راستای ترویج فرهنگ قرآنی صورت گیرد، بیان داشت: نباید کاری کنیم تا این کتاب نورانی در جامعه مهجور باقی بماند.

 

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی ثمرات و برکات گرانقدری دارد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا معارف ارزشمند آن را به نحوی شایسته در جان های خود نهادینه کرده و دستورات آن را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد خاطرنشان کرد: بهره گیری از معارف و تعالیم گرانقدر قرآن کریم می تواند زندگی انسان را در مسیر ارزشمند و متعالی قرار دهد.

 

وی با بیان این که قرآن محوری باید به نحوی شایسته در برنامه های زندگی ما وجود داشته باشد، گفت: اکنون به وضعیت بسیاری از کشورهای اسلامی به خصوص آن هایی که تحت سلطه فرهنگی قرار دارند نگاه می کنیم می بنییم قرآن کریم در میان آن ها تنها به صورت یک کتاب تشریفاتی درآمده است.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید برنامه ها و محافل متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان به نحوی شایسته صورت گرفته تا بتوانیم زمینه انس و بهره گیری بیش از پیش مردم با این کتاب گرانقدر را فراهم کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با اشاره به سالروز صدور  دستور امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: دستور امام راحل در راستای تاسیس این سازمان نشانگر درایت و دید قوی ایشان بوده است.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) یکی از چهره های ماندگار قرن و تاریخ بودند که همه جوانب و زوایا را نگاه داشته که هیچ یک از روشنفکران نمی توانستند به این گستردگی همه قسمت های نظام را چینش کنند.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در چهارچوب مسائل دینی است، گفت: افتخار داریم در مسیر خدمت به اهل بیت(ع) و تعالیم والای دینی قدم برداریم که باید توفیق خدمت گذاری شایسته از خداوند منان را داشته باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات