۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۶۸۷۵۱
آیت الله مهمان نواز:

مذاکره کنندگان به توصیه های رهبری توجه کنند

خبرگزاری رساـ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان با اشاره به تداوم مذاکرات هسته ای با هدف دست یابی به توافق جامع، از مذاکره کنندگان هسته ای کشور خواست تا در این مسیر رهنمون های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهند.
آيت الله مهمان نواز

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،با اشاره به تداوم مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای گروه 1+5 به منظور دست یابی به برنامه جامع اقدام مشترک اظهار کرد: خط اصیل انقلاب و نظام اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و در زمینه مذاکرات هسته ای نیز، رهنمون های معظم له فصل الخطاب هستند.

 

وی اضافه کرد: رهبری مواضع خود پیرامون مسائل مختلف جامعه اسلامی از جمله مذاکرات هسته ای را به صورت شفاف بیان کرده اند و بر همه فرض و وظیفه است که به این رهنمون ها با دل و جان عمل کنند.

 

آیت الله مهمان نواز ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند ما به تیم مذاکره کننده هسته ای خود اطمینان کامل داریم و همانند گذشته از آنها حمایت قاطع خواهیم کرد و این حمایت تا زمانی که آنها در این مذاکرات رهنمون های رهبری را عمل می کنند، تداوم خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب سبب می شود تا آنها با قوت و استحکام بیشتری بر سر میز مذاکرات حاضر شده و از دستاوردها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنند.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر این که البته مذاکرات نمایندگان نظام جمهوری اسلامی با آمریکا تنها بر روی مسأله هسته ای است، خاطرنشان کرد: با وجود این، ملت و نمایندگان ایران تاکنون بارها اثبات کرده اند که در برابر کشوری که قصد دارد مذاکرات را با زور و فشار به جلو ببرد، هیچ گاه سر سازش و تسلیم فرو نخواهند آورد.

 

وی افزود: ماهیت آمریکا و هم پیمانان غربی این کشور برای ملت ما کاملا روشن بوده و همه می دانیم که آنها همیشه به دنبال شرارت هستند به همین دلیل نیز با وجود اعتماد و اطمینانی که به نمایندگان مذاکره کننده خود داریم، به دشمنان و طرف مذاکره به هیچ عنوان اعتماد نداریم و نخواهیم داشت.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که حمایت کنندگان از آمریکا و غرب در داخل و خارج کشور به دنبال مطامع و اهداف مادی و دنیوی خود هستند، خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان هسته ای ایران می بایست تنها به توصیه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه عمل کنند تا نتیجه مذاکرات هر چه که باشد از سوی مردم تأیید شود.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان در خاتمه با اشاره به روزهای پایانی مهلت تعیین شده مذاکرات هسته ای به منظور دست یابی به توافق جامع، بار دیگر از مذاکره کنندگان هسته ای کشور خواست تا در این مسیر رهنمون های رهبری را به طور کامل نصب العین قرار دهند./9314/ت302/ش

 

ارسال نظرات