۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۲۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از فرهنگ مقاومت عامل اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: ما هیچ گاه از تفکر مقاومت و ایستادگی فاصله نگرفته و همواره در این مسیر ارزشمند قرار داریم که سبب عزت و عظمت شده است.
امام جمعه دابودشت

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در مراسم بزرگداشت سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی، معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران که در دابودشت برگزار شد با بیان این که در مسیر خدابودن و تبعیت از دستورات الهی از آثار تقوا است، گفت: انسان باید تقوا را رعایت کرده و از آن بهره گیری شایسته ای داشته باشد که سبک زندگی دینی همراه با عزت رقم می خورد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که امروز هر فردی از اجتماع باید آگاهی داشته و مسائل روز را بداند که در این صورت خطرناک است، بیان داشت: دشمنان می خواهند ما را از مسیر بهره گیری از دستورات خدا و پیامبر گرامی اسلام جدا کنند که باید در راستای شکوفایی فرهنگی اسلام ناب محمدی گام برداریم.


وی با بیان این که ماه رمضان ماه رحمت، مغفرت و برکت است، تصریح کرد: لحظه های نورانی این ماه با برکت بهترین زمان حضور در محضر الهی بوده که باید بهره گیری شایسته ای از آن داشته باشیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: انسان باید سبک زندگی و رسیدن به عزت و صلابت را با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند معنوی ماه مبارک رمضان به دست آورد.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: ما هیچ گاه از تفکر مقاومت و ایستادگی فاصله نگرفته و همواره در این مسیر ارزشمند قرار داریم که سبب عزت و عظمت شده است.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که شهدای غواص با دست و پای بسته آمده و گفتند نمی گذاریم آن حادثه تلخ نوشیدن جام زهر تکرار شود، بیان داشت: این حضور پرشکوه و گرانقدر مردم در مراسم تشییع این شهدای عزیز از خاطرات به یادماندنی انقلاب است که فراموش نمی شود.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که این شهدا در زمان زیبایی آمده و فرهنگ و معنویت ما را رونق بخشیدند، افزود: این هفته شهرستان آمل هم حرفی برای گفتن داشته و شهیدی دیگر از این دیار در راه انقلاب به شهادت رسیده است.


وی با اشاره به این که تبعیت از ولایت فقیه از پیام های مهم شهدا است، خاطرنشان کرد: آن هایی که ایران اسلامی را تروریسم می خوانند فرزندان این ملت را به شهادت رسانده و دست به اقدامات شومی می زنند.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: حضور پرشکوه مردم این دیار در مراسم تشییع پیکر شهید سلطانی نشانگر همدلی و همزبانی بوده است که شهدای گرانقدر آمدند تا مسیر همدلی و همزبانی را ایجاد کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات