۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۲۶۷۵۷۵
حجت‌الاسلام خرسند:

مسؤولان در برابر دشمن احساس ضعف نکنند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: شهدا ذره ای در برابر دشمن متزلزل نشدند و امروز هم این موضوع را باید مد نظر داشت که در برابر دشمن احساس ضعف نکنیم.
حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کارزون شامگاه دوشنبه در مراسم یادمان طلایه داران آفتاب در بوشهر با اشاره به نقش مهم شهدا گفت: شهدا همچون نوری در تاریکی زمین بودند و به دنبال ادای تکلیف و در این راه به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا ما را مردمی عقب افتاده می دانست، ابراز داشت: کارشناسان آمریکایی در سال های دور زمانیکه به ایران می آمدند دو حقوق عادی و توحش دریافت می کردند که حقوق توحش را به این دلیل دریافت می کرند چون معتقد بودند ما به کشوری عقب افتاده سفر کرده ایم.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به شجاعت امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: امام سکوت را جایز ندانست و گفت باید فریاد زد.

 

وی به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج صادق امانی یکی از شهدای موتلفه پرداخت و گفت: این شهید بیش از چهار هزار روایت را از حفظ داشت و استاد عرفان و اخلاق بود.

 

حجت الاسلام خرسند با اشاره به رشادت‌های شهدا گفت: در دورانی که ظلمت جامعه را گرفته بود این شهدا بودند که درخشیدند، شهدایی که به تکلیف شرعی خود عمل کردند؛ مومن کشته می شود و خون می دهد اما ذلیل نمی شود و این یکی از درس های عاشورا است.

 

وی یکی از پیام های شهدای موتلفه را عزتمندی عنوان کرد و بیان داشت: این شهدا ذره ای در برابر دشمن متزلزل نشدند و امروز هم این موضوع را باید مد نظر داشت که در برابر دشمن احساس ضعف نکنیم؛ در برخی موضوع گیری های مقامات ضعف وجود دارد که این سبب با جرأت شدن دشمن می شود.

 

امام جمعه کازرون با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، افزود: هر زمان که با دشمن با قاطعیت سخن گفته ایم بر آن چیره شده ایم؛ مذاکرات هسته ای دارد به بن بست می خورد و وقتی که مقامات کشور آب شرب مردم و محیط زیست را به تحریم ها ربط می دهند، وقتی کوتاه می آییم و احساس ضعف می کنیم دشمن با جرأت می شود.

 

وی با بیان اینکه باید نرمش قهرمانانه داشت نه نرمش ذلیلانه تصریح کرد: بایستی در مذاکرات هسته ای تاکتیک داشت؛ اصل این مذاکرات و تیم مذاکره کننده کشور را مقام معظم رهبری تایید کرده است اما باید مذاکره عزتمندانه باشد و عزت ملت ایران رعایت شود.

 

حجت الاسلام خرسند ادامه داد: امروز همه عرصه ها از جمله فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی میدان جنگ است و در همه این میدان های جنگ اطاعت از فرماندهی و ولایت واجب است؛ مشروعیت همه فعالیت های ما ولایت است و این شهدای ما به تبعیت از ولایت فقیه وارد شده اند.

 

وی در پایان گفت: حل مشکلات کشور به دست خود مردم است که با روحیه جهادی و اقتصاد مقاومتی میسر می شود./833/پ202/ب4

ارسال نظرات