۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۶۷۲۶۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو حراست از ارزش های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت و دولت ایران اسلامی در دفاع از حقوق هسته ای خود ثابت قدم هستند، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که تهدید و تحریم نمی تواند ملت ایران را ذره ای از اهداف و برنامه های خود عقب براند.
امام جمعه سرخرود

حجت الاسلام سید محمود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به این که باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را به نحوی شایسته در جامعه اجرایی کنیم، گفت: حرکت در این مسیر ارزشمند می تواند نظام اسلامی را در خط والایی قرار دهد.

 

امام جمعه سرخرود با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت قرار می دهد، بیان داشت: رهبری معظم انقلاب فرمودند باید همگان تلاش کنند تا عظمت و هیبت ایران اسلامی حفظ شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند رفت، تصریح کرد: عملکرد دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با توطئه افکنی و خباثت همراه بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، بیان داشت: چرخش های حیله گرانه دولتمردان آمریکایی در طی چند سال اخیر پیرامون مسائل هسته ای نشان دهنده افکار و نقشه های پلید این کشور است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت و دولت ایران اسلامی در دفاع از حقوق هسته ای خود ثابت قدم هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که تهدید و تحریم نمی تواند ملت ایران را ذره ای از اهداف و برنامه های خود عقب براند.

 

وی با تأکید براین که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نباید همه مسائل کشور را به مذاکرات گره بزنیم، بیان داشت: ایران اسلامی ظرفیت های بالقوه بسیاری دارد که باید با بهره گیری از آن زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداشته و تدابیر رهبری انقلاب را سرلوحه امور قرار دهد، گفت: دشمنان همواره به دنبال فریب دادن هستند که باید در مذکرات هوشیار باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم که نه از ولایت فقیه جلوتر و نه از ایشان عقب تر بمانیم بلکه همواره در مسیر گفتمان و رهنمودهای رهبری حرکت کنیم.

 

امام جمعه سرخرود با تاکید بر این که همه مسؤولان نظام باید توجه داشته و در مسیر ارزش ها قدم بردارند، گفت: مسؤولان نظام اسلامی باید به ارزش های اسلامی افتخار کرده و در این مسیر نورانی حرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: بهره گیری از ارزش های اسلامی عامل ایستادگی و اقتدار ملت ایران و اراده پولادین و مستحکم یک ملت با ایمان است که باید این خط ارزشمند را به نحوی ارزشمند ادامه دهیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات