۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۶۷۱۱۶
مدیر حوزه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

احیای ارزش‌های دینی و مبارزه با منکرات از اهداف نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اعتراض به صدور مجوزهای اخیر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در پی خشنود ساختن روح امام راحل و شهدای انقلاب اقدام کند.
حجت الاسلام صرفي پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: یکی از اهداف نظام اسلامی، احیای ارزش های قرآن و اهل بیت و مبارزه با فحشا و منکرات است.


حجت الاسلام صرفی پور اظهار داشت: در بیانات امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و وصیت نامه شهدا به حفظ ارزش های اسلامی و جلوگیری از ترویج فساد و بی بند و باری بسیار تأکید شده است.


وی در ادامه با بیان اینکه برخی از وزارتخانه ها، اهداف شهدا را در نظر نگرفته و آن را خدشه دار می کنند، تصریح کرد: متأسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جای صرف هزینه و طراحی فعالیت های خود در راستای سرمایه گذاری و حفظ دستاوردهای اسلام، برعکس کارهایی را که از نظر اسلام خلاف و ممنوع است، دنبال می کند.


مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به دو نمونه بارز از مواردی که منجر به اشاعه منکرات در جامعه است اشاره و خاطر نشان کرد: به تکخوانی خانم مریم امیرجلالی و همچنین ورود زنان به ورزشگاه ها مجوز داده شده و این یقینا مفاسدی را در پی خواهد داشت.


این استاد حوزه بیان داشت: جامعه روحانیت و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معترض هستند و به این مسؤولان تذکر داده می شود که به جای اعطای چنین مجوز هایی در پی خشنود ساختن روح حضرت امام خمینی(ره) و شهدا باشند.


در همین راستا نیز احسان بداغی و مسلم رستمی دو  طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه به نمایندگی از طلاب این حوزه، اعتراض خود را به اقدامات اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان داده و خواستار لغو چنین مجوز هایی شدند چرا که این انقلاب به برکت مجاهدت شهدا و رهنمود های امام خمینی (ره) ایجاد شده و وظیفه همه حفظ دستاوردهای این عزیزان است.


گفتنی است، برگزاری کنسرت هایی در سطح شهر از دغدغه های حوزه و جامعه روحانیت شده و روز به روز بر تعداد این کنسرت ها افزوده می شود و از آنجایی که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید این برنامه ها را مغایر با فرهنگ اسلام و جامعه اسلامی می دانند، روحانیت نیز خواستار لغو این مجوزها هستند زیرا اجرای چنین برنامه هایی به آرمان های امام راحل و انقلاب پشت پا زده و به تحقق هیچ یک از شعائر دینی و انقلابی کمک نمی کند و برخورد قاطعانه با چنین برنامه هایی در جامعه، وظیفه همگان به ویژه جامعه روحانیت است
./857/ت302/ب4

ارسال نظرات