۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۹۹۵
امام جمعه محمودآباد:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، نظام را در مسیر عزت و اقتدار قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: مقاومت ملی و ایستادگی ملت در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حکایت از این دارد که ملت ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و ایستادگی مسیر صحیح خود را ادامه داده است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: مذاکرات هسته ای در فرآیندی از پیچیدگی ها و حساسیت ها قرار گرفته که همگان باید مراقب باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده و کارشناسان امر با همه ظرفیت در مذاکره بوده و بعضی از طرف های مذاکره با زیاده خواهی و طرح مسائل انحرافی جنگ روانی همه جانبه ای را تدارک دیدند.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید مسیر را به دقت و توجه لازم دنبال کند، بیان داشت: به طور قطع هوشیاری نمایندگان کشورمان در مذاکرات هسته ای و حمایت داخلی از آن به عنوان یک ضرورت باید صورت گیرد.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که مدیران تراز اول کشور باید مراقب اظهارات و مواضع خود باشند، تصریح کرد: مسوولان باید در سخنان خود مراقب باشند تا مشکلات ریز و درشت کشور را به تحریم ها وصل نکرده که این امر دشمن را برای زیاده خواهی ها تحریک می کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مقاومت ملی و ایستادگی ملت در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حکایت از این دارد که ملت ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و ایستادگی مسیر صحیح خود را ادامه داده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: تلاش ها و اقدامات دشمنان نظام اسلامی نتواسنته است عزت و اقتدار نظام اسلامی را تضعیف کند که همواره باید در راستای تحکیم و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب قدم برداریم.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید بر عزت، اقتدار و حقوق مسلم ملت تاکید داشته باشد، گفت: نمایندگان کشورمان در مذاکرات نباید از هیاهوی روانی دشمن ترسیده و با قاطعیت در راستای منافع و عزت ملی و حقوق مسلم مردم اقدام کنند.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند قرار می دهد، بیان داشت: باید تدابیر و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات