۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۶۵۴۴۷

برنامه های اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در خراسان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری دوره های آموزشی «یک جرعه رسانه» و «دین و رسانه»، چاپ چهار شماره از سری فصلنامه علمی تخصصی «معارف رضوی و رسانه»، و تألیف 7 عنوان کتاب با عناوین مختلف، اهم فعالیت ها و برنامه های دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه است.
دين و رسانه

 محمود زنده دل، مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد فعالیت های انجام شده در این دفتر از ابتدای تأسیس تاکنون را تشریح کرد.

 

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی «یک جرعه رسانه» و «دین و رسانه» ویژه طلاب خواهر و برادر از سال1390 تا کنون با گرایش های مختلف پژوهش در رسانه، فیلمنامه نویسی، ایده تا تولید، رسانه شناسی، سواد رسانه ای و ادبیات نمایشی از جمله برنامه های آموزشی این مرکز تاکنون بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کتابخانه تخصصی دین و رسانه با 5 هزار جلد کتاب و آرشیو فیلم و عکس با 5 هزار عنوان فیلم   به دانش پژوهان و طلاب حوزه علمیه خراسان همه روزه خدمات دهی می کنند.

 

زنده دل تصریح کرد: تاکنون چهار شماره از سری فصلنامه علمی تخصصی «معارف رضوی و رسانه» نیز چاپ شده و شماره پنج این نشریه در حال تدوین است.

 

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه گفت: شرکت در نمایشگاه های مختلف استانی از جمله نمایشگاه هفته پژوهش حوزه علمیه خراسان از جمله دیگر برنامه های این مرکز بوده است.

 

وی در مورد آثار و کتب نگاشته شده در این مرکز افزود: تاکنون 7 عنوان کتاب با عناوین مختلف از سوی پژوهشگران این مرکز نگاشته شده است که «بازنمایی شیطان و اجنه در تلویزیون» به قلم مرتضی کهرمی، «امام باقر(ع) از دیدگاه اهل سنت» به قلم رمضان قوامی دربندی، «عفاف و برنامه های نمایشی رسانه ملی» به قلم مهدی رشکیانی، «نقش رسانه ملی در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی برای کودکان» به قلم مصطفی احمد زاده،«نشاط در سیره ائمه علیهم السلام» به قلم رضا وحید،«نقش بصیرت یاران ائمه در تداوم شیعه (با رویکرد رسانه‌ای)» به قلم حسین مهدوی‌پارسا، «جلوه‌های جهاد اقتصادی در اندیشه امام رضا(ع)» و «،گردشگری در اسلام» به قلم حسین ادبی، از جمله این آثار است.

 

زنده دل یادآور شد: علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی دین و رسانه می توانند با تلفن 32215108- 051 تماس بگیرند./859/ت302/ب5

 

 

 

ارسال نظرات