۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۶۵۰۷۳
مدیر کل روابط عمومی استانداری قم خبر داد؛

پوشش گسترده رسانه‌ای مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل روابط عمومی استانداری قم گفت: مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران به صورت گسترده پوشش رسانه ای خواهد داشت.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد تسهیلات زائران استان قم، سید رضا طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان با حضور انبوه زائران و دلدادگان حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای انعکاس اخبار و برنامه های این رویداد مهم معنوی صورت گرفته است.

 

طباطبایی با اشاره به فعال شدن کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر ستاد تسهیلات زائرین استان برای انجام مأموریت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زوار و مسافرین ورودی به قم در این ایام گفت: تهیه و توزیع نقشه بروز شده قم و راهنمای خدمات، پارکینگ ها و مسیرهای دسترسی به مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر از اقدامات اجرایی این کمیته می باشد.

 

 وی با بیان این که اطلاعیه حاوی آدرس سایت های اطلاع رسانی ویژه نیمه شعبان و شماره تماس ها و نرم ازفرارهای هوشمند راهنمای زائر علاوه بر داخل استان، در اختیار روابط عمومی وزارتخانه ها و استانداری های سراسر کشور قرار گرفته است افزود: در این راستای و به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر به زائرین و مردم شهر مقدس قم در رابطه با مباحث مختلفی همچون اسکان زائرین و تدابیر ترافیکی پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانی اینترنتی www.qomzaer.ir نیز طراحی شده است.

 

رئیس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین همچنین ایجاد زمینه های لازم برای پوشش خبری و رسانه ای از سوی کمیته اطلاع رسانی را مورد توجه قرار داد و افزود: تمهیدات لازم برای پوشش تصویری و خبری گسترده این اجتماع میلیونی و با شکوه اتخاذ شده است./836/د102/ی

ارسال نظرات