۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۶۴۵۲۱
معاون عمران و توسعه مسجد جمکران:

برخی مسؤولان نسبت به مسجد مقدس جمکران کم‌لطفی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون عمران و توسعه مسجد جمکران با اشاره به کم‌لطفی بعضی از مسؤولان نسبت به مسجد مقدس جمکران، گفت: باید به مسجد مقدس جمکران نگاه ملی داشت؛ چنین نگرشی از سوی مسؤولان سبب پیشبرد بهتر امور برای ارائه خدمات رسانی بهتر به زائران می شود.
نشست خبري اعلام برنامه هاي نيمه شعبان جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امین مقومی ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های نیمه شعبان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان افزود: وضعیت سرویس‌های بهداشتی و کمبود آب آشامیدنی در سال‌های گذشته معضل بود که امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده، گسترش پیدا کرده و امیدواریم مشکلی نداشته باشیم.


مقومی با اشاره به مشکل ترافیک سنگینی که هر ساله در نیمه شعبان به علت ازدحام زائران پیش می آید، گفت: برای خدمات رسانی بهتر به زائران در این زمینه، 2 پارکینگ جدید در اطراف مسجد مقدس جمکران با همکاری شهرداری احداث شده است.

 

وی به تامین آب شرب، مسقف شدن برخی از قسمت‌های حیاط مسجد جمکران و عدم قطعی برق در شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌هایی در این عرصه انجام شده که به امید خدا مشکلات گذشته تکرار نخواهد شد.


معاون عمران و توسعه مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع و جذاب، ابراز داشت: در شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نورافشانی خواهد شد.

 

مقومی با اشاره به کم لطفی بعضی از مسؤولان نسبت به مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: باید به مسجد مقدس جمکران نگاه ملی داشت؛ چنین نگرشی از سوی مسؤولان سبب پیشبرد بهتر امور برای ارائه خدمات رسانی بهتر به زائران می شود.


وی تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی مسجد جمکران همگی با کمک‌های مردمی انجام می شود و از بودجه‌های دولتی برای پروژه‌های این مسجد استفاده نشده است./978/پ202/ف

ارسال نظرات