۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۶۴۱۷۰
نماینده خبرگان رهبری:

لازمه موفقیت در هرکاری شناخت و معرفت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که لازمه موفقیت در هرکاری شناخت و معرفت آن کار است، گفت: شناخت سبب نظم دهی به امور و حرکت صحیح و درست می شود.
حجت الاسلام والمسلمين هاشم هاشم زاده هريسي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: فضای دانشگاه علمی و نورانی است و انجام کار و خدمت در آن عبادت است و نقشی بی بدیل دارد.

 


عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای موفقیت در هرکاری باید شناخت و معرفت آن کار را داشت زیرا شناخت سبب نظم دهی به امور و حرکت صحیح و درست می شود.

 


حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی با اشاره به ماه های رجب، شعبان و رمضان گفت: در آستانه ورود به ماه مهمانی الهی هستیم و باید این ساعات و لحظه ها را درک کرده و قدر بدانیم و از آنها استفاده و در جهت خودسازی و تزکیه بهره کافی ببریم.

 


وی با اشاره به ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و تبریک آن فرازهایی از زندگی و غیبت ایشان را تشریح کرد و افزود: باید با فرهنگ انتظار، از نور، ولایت و آثار آن امام که کل جهان از آن منتفع می گردند بهره مند شده و آن را درک کنیم.

 


همچنین علی رضایی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دبیر هیأت امنای استان آذربایجان شرقی به ارائه گزارش عملکرد استانی پرداخت و جلسه وارد دستور کار خود شد.

 


بنا بر این گزارش، آخرین وضعیت مالکیت اراضی واحدها و مراکز استانی، تأسیس شهرک های فناور آزاد (شفا)، تعیین نحوه پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها)، تعیین تکلیف مراکز آموزشی که حداقل استاندارهای لازم را ندارند، رأی گیری در امورد اعضای کمیسون دائمی هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و پیشنهادات اعضای کمیسون دائمی برخی از دستورات این جلسه بود.

 


گفتنی است، هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور اکثریت اعضا در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تشکیل شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات