۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۶۳۲۶۴
آیت الله طبرسی:

بصیرت و ولایت مداری رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بصیرت، ولایت مداری و در راه ولایت بودن از جمله مؤلفه های مهم در پیروزی و عبور از همه موانع و حیله هاو توطئه های مختلف دشمن است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در نکا، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه و حماسه فتح خرمشهر در نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار داشت: فتح خرمشهر در سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و یادآور تصویری پرشکوه از تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده حق باوران است که هیچج گاه از ذهن ملت ما پاک نمی شود.

 

وی گفت: ماه شعبان، میقات رمضان است و باید برای رسیدن به ماه رمضان، باید از هم اکنون آماده شویم، احرام بپوشیم و برای سربلندی و کمال در ماه رمضان خود را آماده کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ماه شعبان المعظم از ماه هایی است که باید قدر آن را دانست یادآور شد: باید در این ماه با خودسازی و پاکسازی درون از گناهان برای حضور در محضر حضرت دوست در رمضان المبارک محیا شد.

 

آیت‌الله طبرسی همچنین با تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر نیز اظهار داشت: سوم خرداد حماسه ای ملی است، چرا که اگر حضور ملت در صحنه نبود، حماسه آن پیروزی تحقق نمی یافت، بنابراین به حق می توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه ها است.

 

وی با بیان این که سوم خرداد تجلی ایمان و ایثار حق باوران در برابر طاغوت و دشمنان است، یادآور شد: ما میراث داران شهدا هستیم و نباید بگذاریم آرمان های شهدا خدشه دار شود و در  پیروی از ولایت فقیه تا پای جان بیایستیم و این پیام را که جوانان ما در سوم خرداد با دستانی خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و مقاومت کردند را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین خطاب به مدیران گفت: مدیران در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است باید به دنبال حل گرفتاری های مردم و ملت باشند و بدانند دشمن به سرمایه های ما چشم طمع دوخته است و باید مراقب این توطئه ها و دست اندازی های دشمن در کشور باشند.

 

آیت الله طبرسی افزود: مدیران ما بدانند که اگر متعهد، دین باور و متخصص باشند و براساس تعهد و تخصص کار کنند، دشمن را به زانو در خواهند آورد و بار دیگر در این جنگ نرم و جنگ اقتصادی، همچون جنگ هشت ساله و سخت، دشمن شکست خواهد خورد.

 

وی ادامه داد: بصیرت، ولایت مداری و در راه ولایت بودن از جمله مؤلفه های مهم در پیروزی و عبور از همه موانع و حیله هاو توطئه های مختلف دشمن است که باید با وحدت، بصیرت و ولایتمداری از آرمان های این انقلاب دفاع کرده و در تبیین اهداف و ارزش های این انقلاب به نسل جدید تلاش همه جانبه انجام دهیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات