۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۶۱۹۶۳
دقایقی پیش؛

رییس جمهور وارد تبریز شد

خبرگزاری رسا ـ دکتر روحانی با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر مسؤولان آذربایجان‌شرقی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.
سفر رييس جمهور سفر رييس جمهور به تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان دقایقی پیش با استقبال رسمی مسؤولان، نمایندگان مجلس و به ویژه نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.


وی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاس می گویم که در این ماه مبارک و ایام اعیاد شعبانیه به ما و هیأت دولت توفیق داد تا از سرزمین قهرمانان و دلاوران ایران زمین، از تبریز عزیز بازدید کنیم و به محضر مردم این دیار برسیم.


رییس جمهور ادامه داد: در این سفر ان شالله نکات و مطالبات مردم را خواهیم شنید و برنامه هایی را که دولت برای توسعه ی استان دارد مطرح و قول اجرای آن را به مردم می دهیم. در جمع فرهیختگان، علماء و خانواده های شهدا از نظرات ایشان بهره می بریم و در جلسه شورای اداری تصمیمات لازم برای توسعه ی این استان را می گیریم. شورای اداری تصمیمات که برای توسعه استان نیاز هست تصمیم خواهیم گرفت.


بنابر این گزارش، در مراسم استقبال رییس جمهور جمعی از ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مسؤولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند؛ قرار است رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی تبریز دیدار عمومی با مردم این شهر داشته باشد.


دکتر روحانی امروز و فردا در ادامه برنامه های سفر خود به استان آذربایجان شرقی جلسه ای با علما، نخبگان و ایثارگران خواهد داشت و در نشستی نیز برای سرمایه گذاران سخنرانی خواهد کرد. در روز دوم سفر نیز رئیس جمهور دو بازدید و پس از آن در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.


پایان بخش سفر رییس جمهور فردا با برگزاری نشست خبری نیم ساعته با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود، طی این دو روز معاونان دکتر روحانی و تعدادی از وزرای دولت در شهرستان‌های آذربایجان شرقی حضور پیدا می کنند و به تناسب برنامه تدارک دیده شده بازدید و افتتاح هایی خواهند داشت./935/پ202/ج

ارسال نظرات