۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۶۱۲۲۹
همزمان با عید سعید مبعث صورت گرفت،

دیدار مسؤولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ همزمان با عید سعید مبعث، مسؤولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و دیگر اقشار مردمی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت وگو کردند.
ديدار مسئولان نظام، سفيران کشورهاي اسلامي و قشرهاي مختلف مردم 
    ديدار مسئولان نظام، سفيران کشورهاي اسلامي و قشرهاي مختلف مردم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در خجسته عید مبعث پیامبر نور و رحمت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، مسئولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

بخش هایی از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

 

در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند/ ملت یمن و بحرین و فلسطین مظلومند. ما از مظلوم حمایت می‌کنیم، هر مقدار که می‌توانیم.


جاهلیت امروز با توان بسیار بالا و خطر صدها برابر جاهلیت دوران اول اسلام بازتولید شده/ البته اسلام هم امروز مجهز شده و نیروی عظیم اسلامی با ابزار گوناگون در دنیا گسترده است/ ملت‌ها و زمامداران کشورهای اسلامی! بدانید ما می‌توانیم مقابل این جاهلیت بایستیم.


ما همسایه هستیم. امنیت خلیج فارس به نفع همه است. اگر امن باشد استفاده می‌کنیم. اگر ناامن باشد برای همه ناامن خواهد بود/ امنیت خلیج فارس با کسانی است که خلیج فارس خانه‌ی آنهاست/ آمریکا چه کاره است؟ آمریکا دنبال منافع خود است و اگر لازم بداند منطقه را ناامن می‌کند.

 

ملت‌های منطقه بیدار شده‌اند/ بیداری اسلامی را موقتاً سرکوب کردند اما بیداری و بصیرت سرکوب‌شدنی نیست/ نباید نیروی بسیار زیاد امت اسلامی را نادیده گرفت‌. عامل ناامنی و کشتار در یمن برخی کشورهای مسمای به مسلمانی اما فریب‌خورده‌اند/ پشتیبان و طراح تروریسم، آمریکاست/ ایران با تروریسم مبارزه کرد و به آن سیلی زد و با مشت بر فرق آن کوبید و بعد از این نیز همین‌طور خواهد بود‬‌.

 

مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

/924/د102/ج

ارسال نظرات