۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۶۰۹۳۱
مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی:

کتاب های مؤسسه امام با هدف انتقال مفاهیم اسلامی به روشی ساده منتشر می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تشریح فعالیت های این غرفه، گفت: این مؤسسه سعی دارد آثار خود را به گونه ای ارائه کند که هر کس با هر سنی که خواست در زمینه دینی مطالعه کند، به سراغ این کتاب ها بیاید.
مؤسسه امام خميني رحمةالله عليه

علی آقایی، مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) مستقر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح فعالیت های این غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: این مؤسسه مثل همیشه سعی دارد، رسالت خود را در عرضه کتاب و محصولات فرهنگی حفظ کند.

 

وی با برشمردن آثار جدید این انتشارات ادامه داد: امسال ما کتاب های جدیدی همچون حکیمانه ترین حکومت که آخرین اثر آیت الله مصباح در زمینه ولایت فقیه است؛ شرح اسفار که به دلیل تقاضای زیاد مخاطبان پس از سال ها دوباره تجدید چاپ شد. چند عنوان کتاب از مجموعه نهایه الحکمه آیت الله مصباح و کتاب اخلاقی جرعه ای از دریای راز و جلد دوم رسا ترین دادخواه که شرح خطبه فکیه است هم از تازه این انتشارات است.

 

مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه افزود: با توجه به فضای محدود این غرفه برای بیش از هزار عنوان کتاب، اما استقبال از این غرفه به ویژه آثار آیت الله مصباح بسیار بالا بوده است و ما هنوز بیش از نصف کتاب هایمان را هنوز نتوانسته ایم به معرض دید مشتریان بگذاریم.

 

آقایی با ارزیابی نقاط ضعف و قوت نمایشگاه کتاب افزود: نخستین نقطه ضعف این دوره از نمایشگاه عدم گزینش ناشران است، یعنی به هر انتشاراتی که هست، اجازه حضور به نمایشگاه داده شده که این امر سبب شده است که فضای فعالیت برای ناشرانی که قوی تر فعالیت می کنند محدود شود. مسإله بعدی عدم برنامه ریزی صحیح برای بازدیدکنندگان است و همچنین مانند گذشته وضعیت انتقال بار وضع نامطلوبی دارد.

 

وی افزود: این مؤسسه سعی دارد آثار خود را به گونه ای ارائه کند که هر کس با هر سنی که خواست در زمینه دینی مطالعه کند به سراغ این کتاب ها بیاید.

 

کتاب های این موسسه با نثری روان سعی در انتقال مفاهیم اسلامی به ساده ترین روش را دارد./810/ت303/ح

ارسال نظرات