۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۶۰۹۱۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

وحدت امت اسلامی تنها راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان با ترویج تفکر وهابیت و سلفی گری به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان هستند، گفت: بصیرت و هوشیاری مهم ترین وظیفه امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نظام اسلامی بر پایه آزادی و دموکراسی بنا شده است، گفت: محاصره اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ نرم دشمن نیز براساس اسلامیت نظام اسلامی است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که همه مخالفت های دشمنان با فناوری صلح آمیز هسته ای، پیشرفت های نظامی و جبهه مقاومت به دلیل اسلامی بودن نظام است، افزود: دشمنان در پی آن هستند ارزش های دینی را در جامعه کمرنگ و حذف کنند اما مردم با ولایتمداری در این راستا ثابت قدم هستند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که امروز دشمنان با ترویج تفکر وهابیت و سلفی گری به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان هستند، خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری مهم ترین وظیفه امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان که نظام اسلامی مبتنی بر اساس تئوریک امام راحل است، بیان داشت: امام راحل قائل به اسلام ناب محمدی بودند و در تحقق آن فرمودند «باید نظام مقبولیت داشته باشد و مردم به آن رای دهند» و بر همین اساس نیز نظام اسلامی ما براساس مقبولیت مردم و انتخاب از سوی مردم در این جایگاه رفیع قرار دارد و الگوی جهان است.

 

امام جمعه گلوگاه بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلانی در همه امور کشور تأکید کرد و گفت:تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب رشد و بالندگی کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی منتخب مردم است، ادامه داد: نظام اسلامی منتخب مردم است و با حضور در صحنه مردم در اوج بالندگی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در نظام اسلامی آزادی کامل و فضایی باز بر آن حاکم است، ادامه داد: باید در این نظام بالنده بیش از هر زمان دیگری با اتحاد، همدلی و همزبانی در جهت رفع مشکلات گام برداشته و با وفاق و همدلی در سایه رهبری و ولایت فقیه زندگی کنیم.

 

امام جمعه گلوگاه در ادامه با انتقاد از اعتبارات قطره چکانی به مقوله فرهنگ و هنر گفت: اعتبارات اختصاص یافته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه جوابگوی همه نیازهای این مجموعه نیست و ارشاد اسلامی در مازندران باید به ارشاد علوی تبدیل شده و در جهت رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر بیش از گذشته وارد شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات