۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۵۹۹۷۳
امام جمعه محمودآباد:

آل سعود با جنایت در یمن مسیر سقوط خود را هموار تر کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، بیان داشت: نمی توان ملت متحد و انقلابی یمن را با فشار جنگ ناجوانمردانه از پای درآورد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با محکومیت حمله کشور عربستان به مردم مظلوم و ستمدیده یمن، گفت: مردم مظلوم یمن تحت سخت ترین ستم ها قرار داشته و جنایات بسیاری نسبت به آنان صورت می گیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، بیان داشت: نمی توان ملت متحد و انقلابی یمن را با فشار جنگ ناجوانمردانه از پای درآورد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان خام و بی تجربه آل سعود به جای اتهام زنی به ‏محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به حقوق مردم یمن احترام گذاشته و بدانند یک ‏ملت به پاخاسته و متحد و انقلابی را نمی توان با فشار جنگ ناجوانمردانه واختلافات قومی ‏و تسلیح تکفیری ها والقاعده از پای درآورد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: با کشتن مردم بی دفاع از جمله زن و کودک و در مقابل مقاومت جانانه انصارالله راهی جز گرفتن انتقام از مردم بی گناه و مظلوم نداشته که دست به این اقدامات می زنند و باید بدانند نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آل سعود و آمریکا و متحدان آن ها بدانند آتش خشمی که در منطقه بر علیه حکام فاسد و منافع آمریکا راه افتاد با بمباران و آتش بازی فروکش نخواهد کرد.

 

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: انصارالله که حاکمیتی محدود در یمن داشته امروز در درون جنگ نامتعارف قاطع استان ها را در اختیار گرفته و به لطف الهی مزدوران آل سعود را در باقیمانده یمن از پای در خواهند آورد.

 

وی با بیان این که اوضاع کشور یمن اسفناک و ناراحت کننده است، گفت: روز به روز بر عمق این جنایات افزوده می شود که اوضاع غمبار و خطرناک یمن چون زخمی عمیق بر پیکر جهان اسلام نشسته است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اتحاد شوم اردوگاه مکار و ظاهر فریب غرب در کنار شاهان و حکام فاسد کشورهای حاشیه خلیج فارس با محوریت دولت وهابی و جنایتکار آل سعود روز به روز بر جنایت و قساوت خود افزوده و با کشتن مردم بی دفاع از جمله زن وکودک سخت ترین جنایات را نسبت به مردم مظلوم این کشور صورت می دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آل سعود در راستای اجرای سیاست های ایادی استکبار جهانی گام برمی دارد که آن ها نمی توانند اهداف و خواسته های خود را در کشور یمن محقق کرده و راه به جایی نخواهند برد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات