۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۵۸۷۹۳

مراسم معنوی اعمال ام داوود در مسجد اعظم قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معنوی اعمال ام داوود با حضور پر شور زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) و معتکفان در مسجد اعظم قم برگزار شد.
ام داوود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف، زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) همراه با معتکفان مسجد اعظم قم با قرائت سوره هایی از قرآن کریم و دعای ام داوود به راز و نیاز با خداوند پرداختند.

 

در این مراسم بیش از 4 جزء قرآن کریم از سوی قاریان بین المللی قرائت شد و دعای مخصوص ام داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب(س) از سوی حجت الاسلام ناصر شهیدی، رییس بنیاد مهدی موعود خوانده شد.

 

حجت اسلام شهیدی در این مراسم به اهمیت و فضیلت اعتکاف در ماه رجب اشاره کرد و گفت: معتکفان در مساجد امید دارند که عباداتشان مقبول درگاه الهی قرار گرفته است و دعاهای آنها به استجبات برسد.

 

رییس بنیاد مهدی موعود بیان کرد: در روایات آمده است که پرونده اعمال انسان ها غروب ها دوشنبه خدمت امام زمان(عج) ارائه می­شود، افرادی که در این سه روز را در مساجد معتکف شدند و به راز و نیاز درگاه الهی پرداختند، امیدوارند که پرونده آنها مورد تأیید حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد.

 

ویژه برنامه اعتکاف ماه رجب مسجد اعظم قم در ساعت 20:30 دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه با مراسم وداع معتکفان به پایان رسید./998/پ202/ی

ارسال نظرات