۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۵۸۲۲۰
نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری:

با کسانی‌که ولایت مدار نیستند نمی توانیم یکی باشیم

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما با کسانی که ولایت مدار نیستند و یا ولایت را به عنوان یک اصل دینی نمی پذیرند و به قانون اساسی التزام ندارند اختلاف نظر داریم و نمی توانیم با آنها یکی باشیم.
اسد الله بادامچيان اسد الله بادامچيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اسد الله بادامچیان نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست با اصولگرایان کاشان با موضوع تحلیل سیاسی و ساز و کار اصولگرایان در دو انتخابات پیش رو و راه های اتحاد اصولگرایان با گروه و تشکل های سیاسی گفت: پایه و اساس مملکت بر اساس روحانیت است و روحانیت در ایران به عنوان یک اصل و در رأس همه امور فقیه عالم است و ما نیز با جریان های منهای روحانیت نمی توانیم جمع شویم.

 

وی با تأکید بر این که پایه و اساس نظام بر محور ولایت است گفت : برخی خرده می گیرند چرا شما اصطلاحات نوگرا و مدرن  را درست می کنید در حالی که امام راحل می فرماید، اسلام دین نوگرایی است، لذا در هر برهه ای اززمان و بنابر مقتضیات آن زمان یک احیاء کننده اسلام ناب مانند امام خمینی(ره) ظهور می‌کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به این که اسلام بدون روحانیت وجود ندارد گفت: ما نمی توانیم با دیدگاه های غرب زده کشور را اداره کنیم، ذهن غربی برای اداره کشور اسلامی نمی تواند موثرباشد.

 

ما با گروه ها و احزاب رقیب نمی خواهیم دعوا کنیم

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با تأکید بر این که ما با گروه ها و احزاب رقیب نمی خواهیم دعوا کنیم گفت: گروه و احزاب دیگر هم از این شهر و کشور هستند و فعالیت خودشان رامی توانند انجام بدهند و به عنوان یک شهروند حق استفاده  از همه امکانات کشور را دارند.

بادامچیان گفت: ما با جریان اصلاح طلب و هر جریان و گروه دیگری که با خط ولایت فاصله دارد نمی توانیم یکی باشیم، اما دعوا هم  نمی کنیم و اگر هم قرار است بحث کنیم بحث مستدل و منطقی می‌کنیم.  

بادامچیان همچنین با بیان که به برخی از سیاست های دولت یازدهم انتقاد دارد، علت آن را استفاده از اصلاح طلبان در بدنه دولت دانست که هم با خط ولایت فاصله دارند و هم در فعالیت های اجرایی ضعیف هستند.

به گفته وی اصولگریان با کسانی ولایت را به عنوان یک اصل دینی نمی پذیرند و ولایت مدار نیستند همراهی نمی کنند و بر همین اساس ما جریان اصلاح طلب و هرجریان دیگر دیگری که با ولایت فاصله دارند نمی توانیم یکی شویم.

 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه فتنه را خط قرمز دانست و با تأکید بر این که حضور در فتنه به هیچ عنوان قابل بخشش نیست افزود: ما با هیچ گروه و حزب و تشکلی نمی خواهیم دعوا کنیم و اهل دعوا هم نیستیم اما تفکر جریان آنها را برای مردم باز می کنیم.

وی در ارتباط با لزوم همگرایی اصولگرایان گفت: سال 94 را سال پرکاری در پیش رو داریم و همانطور دیگر گروه ها و احزاب فعال خواهند بودند، نیاز به همگرایی و همدلی و همزبانی با همه گروه های اصولگرا است.   

 

برای تکامل انقلاب باید با هم جمع شویم

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه یاد آورشد: ما منهای این درگیری ها ،گروه بندی ، بحث ها، ما یک انقلاب داریم و این انقلاب را می خواهیم به تکامل برسانیم و برای رسیدن به این تکامل باید با هم جمع شویم.

 

وی افزود: طی 36 سال گذشته همیشه مشکلات اقتصادی، مسکن، فرهنگی، اداری، قضایی و... در کشور وجود داشته است، نه این که تفکر منفی داشته باشد بلکه معتقدم از دولت بازرگان تا دولت آقای روحانی هرکسی آمده یک کاری را انجام داده است، یکی خیلی خوب مانند شهید رجایی اقدامات خوبی را داشته است و یکی هم مانند بنی صدر خیلی بد کار کرده است، اما سؤوال اینجا است که از این به بعد می خواهیم کشوررا به دست چه کسی بسپاریم.

 

بادامچیان گفت: اگر کشور را به دست جریان اصلاح طلب بسپاریم که آنها با بازرگان که امام این همه قدرت به دولت موقت او داد اما توان اداره کشور را نداشت، اما نه این که توان اداره کشور را نداشته باشد بلکه علت اصلی آن تفکرش بود، لذا ما با جریان اصلاح طلبی اصلا همراهی نداریم و آنها را نصحیت می کنیم راهی که آنها می روند بن بست است.

 

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما باید امروز با هم جمع شویم و بر روی مشترکات کار کنیم، چراکه انتخابات تنها یک خواستگاه دارد و آن نیز همگرایی، همدلی و همزبانی است.

 

بادامچیان یاد آورشد: در شورای اخیر آقای تقوی برای همگرایی فعالیت خوبی داشته است و تشکل های اصولگرا در سراسر کشور از جمله کاشان به هم نزدیک هستند و با یکدیگر فاصله ای ندارند ودر اکثر موارد یکی هستند.

 

محور همگرایی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت است

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با اشاره به این که ما آمده ایم تشکل ها را با هم جمع کنیم گفت: محور این همگرایی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت است.

 

وی افزود: این که ما خودمان مشغول دعوا باشیم  بر سراین که این یکی  سنتی است، او اصولگرا است، این یکی مدرن است و یا او نوگرا است و این اصلاح طلب است ، این دعوا ها ما را نه تنها به پیشرفت نمی رساند بلکه پس رفت هم خواهیم داشت.

 

بادامچیان تأکید کرد: ما باید همه با هم فکر کنیم و با هم  همگرایی و همدلی و همزبانی کنیم، برای چه باید دعواکنیم، با دعوا به هیچ جایی نمی رسیم، لذا ما یک سری مشترکات داریم که می توانیم با هم جمع شویم و همراهی کنیم./1307/پ202/ج 

  

ارسال نظرات