۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۵۴۷۰۵
فردا؛

جلیلی به ارومیه سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی، عضو شورای امنیت ملی کشور فردا به دعوت ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به ارومیه سفر می‌کند.
سعيد جليلي

میرکاظم یکانی، مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: سعید جلیلی، عضو شورای امنیت ملی کشور فردا به دعوت بسیج دانشجویی استان وارد ارومیه می شود.

 


وی افزود: حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و ایراد سخنرانی در نشست سیاسی با محوریت مسائل روز از مهم ترین برنامه های سفر دکتر جلیلی به ارومیه است.

 


یکانی ادامه داد: نشست سیاسی دانشجویی قبل از ظهر فردا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می شود.

 


به گفته مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، دکتر جلیلی بعد از ظهر فردا نیز در مراسمی با حضور عموم مردم در مسجد موسی بن جعفر(ع) ارومیه مسائل روز سیاسی را  تبیین می کند.

 


یکانی، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، روحانی نستوه و مبارز آذربایجان و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه را از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر جلیلی به ارومیه برشمرد.

 


گفتنی است، دکتر جلیلی، مشاور و نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی کشور فردا صبح از طریق فرودگاه ارومیه وارد این استان می شود.


 

مراسم استقبال از دکتر جلیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه انجام می شود./936/ت302/ب4

ارسال نظرات