۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۵۳۸۶۷
نماینده مجلس:

مقاومت و ایستادگی، تنها راه حل بحران در منطقه و یمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه حل بحران در منطقه و کشور یمن، مقاومت و ایستادگی است.
احمدي نماينده کنگان

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ضمن تبریک سال جدید، به نامگذاری سال 94 با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: دو نکته کلیدی و مهم در شعار سال 94 که مقام معظم رهبری نامیده اند وجود دارد که همان همدلی و همزبانی دولت و مردم است.


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به نگاه دشمنان به نظام اسلامی و مذاکرات هسته ای که صورت گرفت و اینکه تنها راه مقابله با دشمنان همدلی و همزبانی دولت و ملت است این نام را برای سال تعیین کردند.


وی افزود: برای تحقق شعار امسال دولت باید با عزت و اقتدار و در رفع نیازها و مشکلات مردم گام بردارد.


حجت الاسلام احمدی به اعتماد متقابل میان دولت و ملت اشاره کرد و بیان داشت: دولت در رفع خواسته های مردم تلاش کند و مسؤولانی را در رأس امور بگمارد که حلال مشکلات مردم و جامعه باشند و در مقابل مردم نیز از عملکرد دولت رضایت داشته باشند تا این همدلی محقق شود.


وی با اشاره به نتایج عملکرد دولت و ملت اظهار کرد: هرجا اختلافی به وجود آید و همدلی میان ملت و دولت دچار اختلال شود حاصل آن فقط در شعار دیده می شود و نتیجه مطلوبی نمی دهد.


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسؤولان دولت با مردم همدل و همزبان باشند و شعار رهبری را با جان و دل پذیرا باشند و در مسیر و خط رهبری و نه در شعار بلکه در عمل گام بردارند.


حجت الاسلام احمدی به تجاوز ناجوانمردانه آل سعود به کشور یمن اشاره کرد و اظهار داشت: آل سعود با توجه به شکستی که در سوریه متحمل شد پایگاه خود را در این منطقه از دست داد و برای رسیدن به اهداف و طرح های خود توانست کشور یمن را که جزء مستعمره آل سعود محسوب می شود مورد تجاوز قرار دهد و به این کشور اهمال کند.


وی افزود: فرار پادشاه یمن و در پی آن مشکلاتی که برای کشور یمن به وجود آمد و حتی آمریکا در این فکر بود که می تواند مانند انقلاب کشور بحرین اهداف خود را محقق کند اما نتیجه آن چیزی نیست جزء باتلاقی که آل سعود اکنون در کشور یمن برای خود به وجود آورده است و در آن گرفتار شده است.


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در مقابل سکوت سازمان ملل و حقوق بشر و شورای امنیت بیان داشت: متاسفانه چیزی که در قواعد بین المللی حکم می کند این است که حق را به جای اینکه از ظالم بگیرند در مقابل به ظالم می دهند و سازمان ملل نیز زیر دست ابرقدرتهای ظالم قرار گرفته است که به نفع خود قطعنامه یا توافقنامه صادر می کنند.


وی تنها راه حل بحران در منطقه و کشور یمن، مقاومت و ایستادگی مردم یمن دانست و افزود: آمریکا و کشورهای هم پیمان با آنان باید از این اقدام تجاوزکارانه خود دست بکشند و اجازه دهند مردم یمن خود سرنوشت کشورشان را دست بگیرند.


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات هسته ای ایران و بیانیه لوزان اشاره کرد و اظهار داشت: توافق با توجه به محدودیت زمانی و در حد یک بیانیه صورت گرفته است خوب است.


وی افزود: توافقنامه اگر براساس چارچوب‌ها و بیانات مقام معظم رهبری و خواسته های مردم وملت ایران صورت بگیرد نتیجه مثبت می دهد.


حجت الاسلام احمدی ادامه داد: اگر در توافقنامه خواسته های مردم مورد توجه قرار بگیرد و به نتیجه مثبتی برسد قطعاً مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف حل خواهد شد./833/ت302/ب4

ارسال نظرات