۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۵۲۸۳۹
در مسجد مقدس جمکران؛

جنگ قرآنی ربیع‌الانام در شب‌های نوروز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «ربیع الانام» جنگی قرآنی است که در آن حافظان، نخبگان و پیشکسوتان قرآنی به همراه خانواده هایشان حضور خواهند داشت.
مسجد جمکران
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس ابراهیمی مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران به معرفی ویژه برنامه قرآنی «ربیع الانام» پرداخت و گفت: این ویژه برنامه که از روز شنبه و تا پایان تعطیلات در شبستان کربلا برگزار خواهد شد، حاوی بخش های متعدد قرآنی و اجرای مسابقه زنده است.
 
وی ادامه داد: برگزاری هشت مسابقه  قرآنی و اهدای 10 جایزه نفیس به قید قرعه به برندگان در هشت شب برگزاری محفل، از ویژگی های این ویژه برنامه قرآنی است.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: در ویژه برنامه قرآنی «ربیع الانام» هر شب میزبان قاریان، حافظان، نخبگان و پیشکسوتان قرآنی و گروه های ممتاز و بین المللی تواشیح به همراه خانواده ایشان هستیم.
 
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: این ویژه برنامه هر شب بجز شبهای سه شنبه و پنجشنبه بلافاصله بعد از نماز عشاء و در شب های سه شنبه و پنجشنبه بعد از قرائت دعا با حضور نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
 
وی درباره نحوه شرکت علاقه‌مندان در مسابقه قرآنی «ربیع الانام» اظهار داشت: برای شرکت در این مسابقه هر روز یک هزار برگه حاوی متنی قرآنی به همراه سوالات و پاسخ نامه میان نمازگزاران توزیع می گردد و برای ارسال می‌توانند برگه پاسخ‌نامه را در صندوق‌های مشخص شده مسابقه در صحن‌های مسجد مقدس جمکران و شبستان کربلا بیندازند و همان شب بعد از نماز عشاء به منظور اطلاع از نتیجه قرعه‌کشی در شبستان کربلا حضور داشته باشند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی در پایان از همکاری با 450 قاری و مؤذن ممتاز و بین المللی در مجموع فعالیت های قرآنی ایام نوروز مسجد مقدس جمکران خبر داد./920/د102/ی
ارسال نظرات