۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۲۵۲۳۹۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ مقاومت راه برون رفت از هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مشاهده می شود دشمنان دین مبین اسلام به طور کامل در برابر ما قرار دارند، افزود: ایستادگی و مقاومت تنها راه برون رفت از هجمه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه عباس آباد

حجت الاسلام سید جعفر رضایی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که دشمنان با تمام توان در برابر دین مبین اسلام ایستاده هستند، گفت: آن ها اسلام حقیقی را در انقلاب اسلامی ایران می بینند که این عزت و عظمت ها سبب هراس آن ها شده است.

 

امام جمعه عباس آباد با اشاره به این که هجمه های دشمنان نشانگر حقانیت انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: وقوع انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار والایی برخوردار بوده است که روز به روز در مسیر تعالی قرار می گیریم.

 

وی با تاکید بر این که مشاهده می شود دشمنان دین مبین اسلام به طور کامل در برابر ما قرار دارند، افزود: ایستادگی و مقاومت تنها راه برون رفت از هجمه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام رضایی، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در دین مبین اسلام و قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است که باید این فرهنگ ارزنده را به بهترین نحو ممکن داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مجاهدت برای معرفی دین و ایمان راهی جز استقامت ندارد، گفت: کسانی که در مسیر نورانی ایمان و مقاومت قرار بگیرند مغفرت و نعمت خداوند منان برای آنان خواهد بود.

 

امام جمعه عباس آباد با تاکید بر این که در همه عرصه ها نیازمند بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی هستیم، بیان داشت: بهره گیری از این فرهنگ ارزشمند می تواند به عنوان امری اثربخش و گرانقدر در مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمنان نظام اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به این که در همه امور جامعه باید مقاومت و ایستادگی را مورد لحاظ قرار دهیم، افزود: اگر امروز سخن از اقتصاد است باید از اقتصاد مقاومتی استفاده کرده و سخن از فرهنگ نیز به میان می آید باید فرهنگ اسلامی را ترویج داده و در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت در برابر همه هجمه های دشمنان اثرگذار است که واژگان مقاومت باید به خوبی و آن گونه که شایسته است در جامعه تعریف شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ مقاومت و ایستادگی باید در جامعه تعریف و اجرایی شود، گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان الگوی برتر در برابر دشمنان اسلام است که آن ها هم باید به مقاومت توجه داشته باشند.

 

امام جمعه عباس آباد در پایان، تصریح کرد: بهره گیری از فرهنگ مقاومت خنثی کننده هجمه های دشمنان است که گره گشایی از مشکلات را به ارمغان آورده و جامعه اسلامی را به سمت فلاح و رستگاری رهنمون می کند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات