۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۵۲۱۸۶

فراخوان همایش بین­المللی امام سجاد اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقالات همایش بین­المللی امام سجاد(ع) در شش محور زندگی امام سجاد(ع)، اوضاع فرهنگی و سیاسی و اجتماعی عصر امام سجاد(ع)، امام سجاد(ع) و میراث کربلا، میراث علمی امام سجاد(ع) و اصحاب و راویان و شاگردان امام سجاد(ع) اعلام شد.
فراخوان همايش بين المللي امام سجاد(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین­المللی امام سجاد(ع) به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) تابستان سال 94 برگزار می­شود.

 

زندگی امام سجاد(ع)، اوضاع فرهنگی و سیاسی و اجتماعی عصر امام سجاد(ع)، امام سجاد(ع) و میراث کربلا، میراث علمی امام سجاد(ع)(صحیفه سجادیه، ادعیه و زیارات، رساله حقوق، احادیث و نامه­ها و خطبه­ها و اشعار) و اصحاب و راویان و شاگردان امام سجاد(ع) از محورها و موضوعات اصلی فراخوان مقالات این همایش به شمار می‌رود.

 

چکیده و اصل مقالات باید با استاندارد محتوایی و شکل علمی ـ پژوهشی از طریق پست الکترونیک ارسال شود و چکیده بیش از 350 کلمه و اصل مقالات نیز بیش از 7500 کلمه نباشد.

 

مشخصات و درجه علمی نویسنده، شماره تماس و نشانی الکترونیکی درج شود.

 

شایان ذکر است که آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله تا پایان فروردین ماه 1394 و آخرین مهلت ارسال مقاله خردادماه 1394 است و همچنین تابستان 1394 این همایش برگزار می­شود.

 

علاقه­مندان می‌توانند برای اطلاع از محورهای اصلی و ریز موضوعات به نشانی اینترنتی www.sahife.org مراجعه و یا درخواست خود را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه همایش به نشانی cis@ahl-ul-bayt.org ارسال کنند.

 

همچنین برای برقراری ارتباط می­توان با دبیرخانه این همایش به شماره 02532131417-361 و یا از طریق شماره فاکس آن با 32131350 تماس گرفت./822/پ203/ی

ارسال نظرات