۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۱۶۸۸
مدیرکل امور مبلغان المصطفی خبر داد؛

آیین‌نامه تبلیغ گروهی در کشورهای مختلف بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور مبلغان و دانش آموختگان المصطفی از بررسی آیین‌نامه تبلیغ گروهی در کشورهای مختلف خبر داد و گفت: با تصویب این آیین‌نامه، مبلغان به صورت گروهی و با شناخت فضای مناسب تبلیغی به امر تبلیغ بین‌الملل می‌پردازند.
نشست تخصصي مهدويت در مدرسه بنت الهدي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روح الله دهقانی مدیر کل امور مبلغان المصطفی در اختتامیه هفتمین همایش دانش آموختگان دختر المصطفی که پیش از ظهر امروز 21 اسفندماه برگزار شد، گفت: اداره مبلغان و دانش آموختگان المصطفی در 20 کشور‏ مختلف در سراسر جهان مرکزی را تأسیس کرده که هدف از آن حفظ ارتباط دائمی با دانش آموختگان المصطفی است.

 

وی در ادامه افزود: این مرکز در بحث علمی دانش آموختگان نیز فعالیت‏هایی انجام داده است تا کسانی که در گذشته بدون کسب مدرک فارغ‏التحصیل شده‏اند دارای مدرک معتبر علمی شوند.

 

دهقانی به مهم‏ترین پیشنهاد‏ این مرکز به جامعه‏المصطفی اشاره کرد و افزود: پیشنهاد تضمین شغل مناسب با شأن طلبگی در کشورهای هدف از سوی این مرکز ارائه شده است که در صورت موافقت بسیاری از مشکلات تبلیغی دانش آموختگان حل و فصل خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: برای بورسیه برخی از دانش آموختگان المصطفی نیز برنامه‏هایی انجام شده است که در آینده نزدیک برای پشتیبانی از دانش آموختگان برقرار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: آیین نامه تبلیغ گروهی در کشورهای مختلف در حال بررسی است که با تصویب آن مبلغان به صورت گروهی و با شناخت فضای مناسب تبلیغی و دریافت محتوای تبلیغی، تبلیغ مؤثرتری خواهند داشت./1329/پ202/ی

ارسال نظرات