۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۵۰۸۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همگرایی راه برون رفت امت اسلام از توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلوگاه، وحدت و همگرایی را بهترین راه برون‌ رفت، امت اسلام از توطئه دشمنان دانست و گفت: توسعه و بالندگی امروز نظام اسلامی نیز در سایه وحدت رویه در امور است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه امروز در جمع خبرنگاران افزود: توجه به برنامه های دینی و عبادی در شهرستان و انعکاس برنامه های حوزه ستاد اقامه نماز و رفع مشکلات شهرستان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

 

وی با بیان این که خبرنگاران، وظیفه سنگین و خطیری برعهده دارند، گفت: باید مشکلات و معضلات شهرستان از طریق اصحاب رسانه به گوش مسؤولان برسد تا برای رفع آن اقدام شود.

 

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: هیچ یک از قول های مدیر کل گردشگری و صنایع دستی مازندران در قبال احداث تله کابین، رشد گردشگری در جنگل و دریای گلوگاه عملی نشد و ما همچنان منتظر و چشم برای رونق گردشگری در شهرستان هستیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که متأسفانه نگاه جدی به توسعه و پیشرفت گلوگاه وجود ندارد، بیان داشت: مسؤولان استانی باید بیش از گذشته به این منطقه توجه کنند و با ورود سرمایه گذاران به شهرستان زمینه اشتغال زایی را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به خشک شدن تدریجی دریای آرام گلوگاه افزود: این شهرستان از محرومیت هایی همچون شهرک صنعتی ضعیف، آمار بیکاری بالا، عدم مبلمان شهری مناسب، مشکلات راه و جاده رنج می برد که باید از سوی مسؤولان شهرستان، استان و کشور به درستی رصد شود و در رفع آن تلاش شود.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که علیرغم برنامه ریزی های انجام شده در رابطه با سرمایه گذاری در این شهرستان، به صورت عملی کاری از سوی مسؤولان انجام نشده  است، خاطر نشان کرد: چهره گلوگاه و مبلمان شهری این شهرستان، با چهره مازندران و سرسبزی آن سازگاری ندارد و باید مسؤولان در این خصوص تلاش کنند.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان باید در رابطه با رفع بیکاری و اشتغال زایی در گلوگاه چاره اندیشی کنند، ادامه داد: اگر مسؤولان استان در این خصوص قدمی بر ندارند با جدایی گلوگاه از مازندران، به استان گلستان ملحق خواهیم شد.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: حفظ اقتدار و عظمت اسلام تنها با گسترش و تقویت روحیه وحدت و همبستگی بین مسلمانان میسر می شود که باید همه با هم در این مسیر گام برداریم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات